Saturday, December 19, 2015

Shopping Mall Baru Buka

Yeeaayyy!! Yeaaaayyy!! 
Ada mall baru bukak dekat area Subang Bestari.
pic source : Star avenue
Lepas ni senang banyaklah aku yer tak.. Antara yang tersenarai Giant, Brand Outlet, Guardian, Sox World, Lan Baharin, Ace Hardware, Samsung, Maxis  & lain2.. Kalau bab makan, takyah risau, sebab sini memang meriah Sushi King, Seoul Garden, Texas Chicken, Satay Station, Big Brother Restaurant, CUT Steakhouse and burger By Chef Zubir pun ada & yang lain2/
Nampak gayanye makin happening & makin jem lah area Subang Bestari ni yer.. hurrmm..




Puas ronda


Events





Masa aku datang sini, boleh dikatan 40% kedai2 yang dah bukak. Selebihnya still under renovation & ada yang belom ada pemiliknya.. Aku ada gak tanya2 harga sewa kat dalam tu. RM6K engko..! tak mampu aku.. mampu tanya jerlah... ekekekek

Lepas puas ronda kat belah luar, masuk pulak giant.


Maggi 2.99 murah sangat!  Masa aku pergi tu, aku adalah update dlm FB, ada yg inbox / wassep aku tye pasal promo2 ni. promo sampai bile? kat mane giant ni? banyak ke promo? dll.. Hehehee.. Aku jawab mane yang aku tau jerlah yer.. selebihnya kene tengok sendiri, baru puas hati.. yer tak?



 Promosi..promosi..promosi...


Aku aim benda ni.. storage box. senang nak aper2 kat dalam tu.. RM6.90


Tengok ni, barbie RM19.99 jer.. murah wey! Aritu aku ada survey pampers anak Drypers tak silap aku dalam RM30 jer. Ayam sekilo dalm RM4 lebih camtu.. Lagi aper nyek.. lupe dah dah.. hehehehe 

Harga giler2 murah. Sana sini promo.. Patutlah ramai betul orang. uuhuuu....Maybe giant buat promo sempena openning Star Avenue kot.. Next kalau korang pergi tak dapat arge tu jgn marah yer... hehehee... 

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...