Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Saturday, July 10, 2010

First skali, i'm sooooooo sowy coz qualiti gambar agak menghampehkan ar..
eaaaa arrr.bukan SLR katenye.!
So... layann jelahhhh.. daripada takderkan..??!!


 
Nie ialah main entreance dia... laluan dia pun daripada buloh.. tp mlm tu akak' pakai high hillkan.. terpaksa berjalan penuh berkarisma ala-ala Kimora gitu... bukan aper, takut terbenamkan tumit kasut.. 
Disebelah kanan laluan tu, aku nampak cam sawah padi & pndok... tp entahlah.. sebab mlm kan bukan nampak sangat pun... belah kiri plak... ada kolam ikan.

 

 Kat sini korang diberi pilihan nak makan duduk kerusi ker.. bersila dalam gazebo.. 
Of course Gazebo right..?! 

 
Cantikkan?!.....

 
Nielah Gazebo dia.. tp yang nie untuk reramai....

 
Suasana kat ctu..

 
Aku tertarik ngan lampu nie... nie pun diperbuat daripada buloh...cantikkk.!



Antara makanan kami pd malam tu...

Rating sampai 5*

Kerabu mangga : 4.5 *

Daging (lupe lak nak tye masak aper) : 4.9*
 Yang nie mesti cuba.. daging dia garing.. rase manis2 pedas skit.. SiQaseh pun makan daging nie..

Tom Yam : 3* 
Yang nie lak.. aku tak braper pekenan sangat.. rase dia manis terlebih aji kot... 

Sotong Masak Pedas : 4.9* 
niepun harus cuba... edapppnyer.....!!

Daging



Kerabu Mangga

Sotong masak pedas

Tomyam


Nie yang aku tak paham nie... mane pegi pun akan bawak tools dia.. cam handy manny

Manjenye dia... ngan daddy...


Happy beday Daddy...!!!

Lepas je tu semua... dia pun mencari bantal.. nantok.!!!

Sempat gak.. memain angklong ni.. saje jer...

Lastttt skali... Happy Beday Daddy semoga panjang umur.. murah rejeki.....

Mummy, Adam & Qaseh amat menyayangimu!

No comments:

Post a Comment