Wednesday, July 7, 2010

Kenapa dan Kenapa Aku Dah Lama Tak Update Blog...!!

Kenapa Dan Kenapa Aku 
Dah Lama Tak Update Blog...?!!!!

INTERNET
Ini adalah faktor terpenting kenape aku dah lama x update.. Kalau aku nak update kat opis korang tau tak aku kene que untuk gunakan mesin(com) yang de intenet.. Mesti korang tertanyakan naper..? tempat aku xder ker..?! Adaaaaa... sape cakap takder... bila bukak je safari.. trus hang... aper cer..?! Bila ckp ngan bos, seperti biasa, seperti waktu aku mula-mula masuk, bajet tahun depan.. (nie dah masuk 5 tahun aku kat cni...) tlg jawabkan.... mesti korang tye naper x update kat umah...ehhheemmm... aku boleh bace ar pikiran korang.. teror takk..eeeehhhceeehhh..!! Kat umah pulak, aku balik paling awal pun 8 lebih.. bukak je pintu.. anak-anak dah terpa.. nak manje katenye.. oklah.. kang dah besau urgue lak tak cukup kasih sayang... main-main jap ngan anak, pastu naik atas baru nak pi mandi.. ehemmm..ehemmm.. kate sang suami... aaahhhaaa.... mesti korang otak biru air lautkan..?!... sang suami pun berkata... jangan lupe sembahyang..... baik en atoy!... ok.. dah settle semua, baru jer nak on lappy.. anak lak.. mummy..mummy adam nak tengok gelak khas dlm youtube... nak nengok cartoon lah.. macm2 lar... aku beralah lagi... internet kat umah serupa jer cm xder.. line slowwww giler... dah kul 11.40mlm.. mata dah ngantok.... jom..! anak2 ku masuk tido.... yang aku nk update td tergendala lagi... bila dah anak2 tido... ehhheeemm...ehhheeemmm.. kate sang suami lagi ............................................................................................................... korang sambungkan ayat tak lebih dari 1500 patah perkataan. 

IDEA
Bila dah ader idea mencurah-curah.. ibarat mencurah air di daun keladi...cwahhh.. tak der tempat lak nak dicurahkan (tak der mesin kosong... woiiiitttt... ader tak sesiapa nak cuti ker, mc ker, el ker... sok... aku nak gune mesin  korang ar.....!!!) sian kan aku terpaksa berkongsi pakai ngan kengkawan... Tapi bile dah ade mesin lak takder idea nak dicurahkan...kang merepek-repek lak...

GAMBAR
Baru-baru nie handphone aku rosak... abih finis gambar aku, gambar anak-anak, gambar g bercuti.. abis semua.. tak sempat nak upload gambar kat mesin..hancusss.. kene reset balik...  ingat nak upload gambar g penang tp semuanya tinggal kenangan.... hangin giler, kate cha ya nun alif kat aku.. lagi dua minggu baru siap oooo.. kene que dulu.. sebab manyak handpon lain lagi.... sabar yeeaaa... 

TAKDE CITER YANG MENARIK DAN TERTARIK...
Nak citer pasal aper?!

Aku... toksahlah..... takder bende yang menarik nak diceritakan.. nak upload gambar.. takut tak muat screen korang.. terlebih sudahhh!!!! oppsss..

En. Atoy.... lagi lar.... -end-

Adam & Qaseh! .. terlalu banyak cerita... tak tau yang mane satu nak diceritakan....!! nak upload pic, semua dah hancus... Nantilah... bile hand the phone aku siap.. aku ambik pic anak2 aku bebanyak. ok.. tunggu yer...!

Aku tau korang semua tertunggu-tunggu dan tak sabar ngan kemunculan aku di blog...(eeeehhheeee.... getik lak dengarkan...?!! sabar yea sayangggg ... jgannnn...jgannnnn... muntahhh... ader yang muntah darah kang...!!!...

oklah.......

-

-

-

-


-

-
Sabarr yer....


-

-
-

-

-

-
uwweeeekkk.....!!!

-

-

-
-

-
Bye... Bye...!!!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...