Saturday, December 17, 2011

Aku yang tengah KEMARUKK...

Memang giler ar aku skunk nie dok kemaruuukkkk sangatttt ngan  lagu tema 
 OMBAK RINDU....
Layyyaaannnnn beb!! 
tanpa disedari ruphanye aku nie kategori JIWANG LUAR SEDAR lah yer... 
kehhh..keeee...keee

Bernanah tinga bebudak opis aku asyik dengar lagu nie jer... selang 5 minit... hheee..
kalu dengar suara Apis & Dira jer tak perlah lagi... 
ada plak backup singer yang suara tak berada nak merdu... verangan nyanyi cam ala2 sore dira...  fuuuhhhh!!! jangan wat gillllerrr arrrr!!!
tak pasal pasall lak kang bebudak opis aku ber ONG BANK ngan aku mampusss....!!!

Sowwyyy yerrrr uuolzzzz... aku tengah kemarukkk ngan Lagu nieee....

Kemarukkk dengar sore Apis ngan Dira.. Keeelllaaassss...!!!

yang tak bole blahhh aku bole drag LD tok duet ngan aku di pagi pagi hariiii... bole???? 
Siap aku suh tutup radio lagi kate lagu2 arini tak sedappp..
So.. (dengan cara paksa) 
sillaaalahhh dengar sore aku yang lemakkkk lemakk merduuu bak buloh perindu nieee... 
hheeee.... bukan senang beb!! gilllleerrr arrr..!!

cam nak ONG BAK diri sendiri jerkan... ahhhaaa....

So... aku share ngan uollzz lirik lagu OMBAK RINDU

Lirik Lagu Ombak Rindu–Hafiz/Adira

Adira :
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

Hafiz :
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Adira :
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

Hafiz :
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hafiz & Adira :
Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Hafiz:
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya

Adira:
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...