Saturday, December 3, 2011

Pre Opening Genius Aulad

Mak nerbes..!! mak nerbes nie...!! next year  adam dah nak gi school.. 
ermmm.. camnerlahh...agaknyer  yer...??! tak dapat kubayangkan....

Next year Adam akan masuk kat sekolah nie... 


Sebelum aku decide nak masukkan dia kat sini banyak dah tempat aku serbey..
& last skali hati ku terjatuh cinta ngan sekolah nie. 
Banyak yang aku dah dengar good feedback daripada parents yang dah antar anak kat sekolah nie...
Yang paling penting sekali sekolah nie dekat sangat ngan umah aku... ngehhh..ngehhhhh

(^_^)
Arini GA ada Pre Opening kat Subang Bestari..
Aku pun xcited nak nengok class dia & apa2 jerlah yang menarik.. 
TAPIIIIII.........
sayang sekali class dia still under renovation.. so xdapat nak nengoklah..

Just datang ambik baju sekolah jer.. parents lain datang untuk registration..



Adam memang xcited nak sekolah.. 
Asyik tanye bile Adam nak school nie mommy.. lame betulll..

Nie anak jiran aku DORA.. dia pun school same ngan adam

Adam  dah pandai buat coloring.. tak chomot chomot..



 Sian LD penattt baru balik dari JB pagi tadi.. terus ke sini...


He's so xcited...!!

so, sesape yang berminat nak registerkan anak dia kat sini bole masuk website dia


Sekian.. TQ

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...