Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, December 9, 2011

Menu Di Pagi Hari

Lepas antar LD kat airport pagi tadi dalam kul 6.30 pagi, mata dok terkebil2 dah tak tau nak wat aper,
nak tido dah tak bole..takut kang terlajak... bak kata pepatah aku
Terlajakk perahu boleh diundur.. terlajak tido... MAMPOS EL tak pegi keje arini.. tak giteww..??!!
...... Eeekekekekeeeee....

Mood untuk masak di pagi hari amatlah membuak buak...
 

 First aku masak 'Maggie Goreng Cincai' 
co z xde rencah.. blasah jer...!!
-

-

-

-

-

-

-

-

-

aiikkk??!! takkan maggie jer kot...???
-

-

-

-

-

-

-

-

hhheeeee.....
-

-

-

-

-

-

-

-

-


 Pastu aku nengok kat peti sejok ada dada ayam...  
aku potong 4 bahagian. 
Pastu aku jumpe kaki ayam... aiiikkk..?? sebelah jer..?? 
mane lagi sebelahh..?? iishhkk musykil plak aku.. 
kudung ker aper ayam yang aku beli aritu.. x perasan plak aku..
hheeee... lantaklah... Yang nie aku buat Ayam Masak Merah Tomato
Nie meme feveret anak2..

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Pastu aku sian lak ngan anak dara aku tu dia memang suka sup.. 
so, aku masakkan sup fishcake ngan tauhu telor jer......

Nampak cam simple dimple kan..?? 
uolzzz...
-

-

-

-

-

-

-

-

-


kerana....
-

-

-

-

-

-

-

-

-
ini  sahaja yang ada kat dalam peti sejok aku buat masa skunk...
-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
WWWaaaaaaAAaaaaaaaa ......!!
-

-

-

-

-

-

-

-

-
Lauk abishh.. 
-

-

-

-

-

-

-

-

-
 
plan sok pagi baru nak gi carik
-

-

-

-

-

-

-

-

-
  Byee...byee... adioss.. Chooowwww!!!

 
 
 
 
Yang bebenor ikhlas:
Aku Tengah Rajin...

2 comments:

  1. alamak aida,rasanya maggi goreng mamak aku lg sedap ni.. ko kena belajaq dr aku ni..hik..hik..
    kenapa tak buat murtabak maggi!!!

    ReplyDelete
  2. Cheq! tulah aku kene blajar ngan ko lah nie... hhheee.. Murtabak maggie dorang tak minat sangat..

    ReplyDelete