Wednesday, December 7, 2011

SKYPARK TERMINAL @ SUBANG

Apa kes melepak kat Skypark Terminal memalam hari...??!!

Tu dia akak nak cakap  sikit, nielah dinamakan tanggujawab isteri mithali macam aku nie sentiasa berada dalam keadaan sedia bile somi memerlukan perkhidmatan...
Akak WAJIB patuh & taat...!! 
Ciiissttttt!!! (statement cm nak kene sepak secara berjemaah plakkan..?? ahhhaaa...)

Semalam LD gi outstation Penang & dia suruh aku pickup dia kat airport Skypark Terminal.. 
Alahaiii.. bukan jauh pun dari umahh akak... (statement bini mithali..)
sesekali nak menambah pahala apalah salahnyer yer tak.. 
dosa dah berbakul2 kite kasi balance lahh dosa & pahala ??!! 
lagipun akak kau nie tak pernah pun masuk kat dalam Skypark tu.. apa yang ada entah.. 
Lalunye hari2.. hanya dapat nengok dar luar jer..  :(

Dalam kul 10 lebih aku sampai ngan anak2 kat airport tu tapi banyak kedai dah tutup... 
so akak just jalan2 jerlah kat dalam tu.. nengok aper yang ada..

 ooooo.. cmni rughpa SKYPARK TERMINAL...

 MINTAK MAAP.. akak memang tak tau aper nama bendalah nie.. 
tapi akak nampak visual 3D nenunjukkan lokasi kapal terbang yang sedang beroperasi ketika itu.. So akak ko suruh Adam cari skunk DD dah masuk negeri mana...
Manyak Syookkk ooo..!! canggihhhh siuttt..!! 
MALAYSIA BOLEHH!!

 Dok jenjalankat dalam tu terjumpe lak pokok kismes.. 
Aku pun tak paham napelah Adam suke sangat ngan pokok kismes...!!
Dianyer xcited cam nampak aper..! hhheee...

tak suke tauuu... asal bergambar jer buat muke camgini..!!
No...!!No...!! No...!! tak chumelll tauuuu!!!

tengah jenjalan lagi aku terjumpe bola2 nie.. aku geramm sangat ngan bebola nie..
Nampak cantikkk & tomeee sangattt...!!

 


tetiba si adam...Mommy..mommyyy.. adam bau sesuatu...!!!!
Cisssstttt..!! cakap jerlah nak Famous Amos... !!
RABAKKKK duit akuu..!! 


  Kemainnn lagi anak dara ai tau...!! siap pegang2 pinggang tau..!!
heeee..... bole masuk majalah  nie...!! Aksi si cilik!
eehhhceehhh..!!

Tu dia ketibaa LD yang ditunggu tunggu..
Kemain sonok anak2 aku termasuklahhh hakku..!!
AAuuuuuuWWWWW!!!

Masenyer dah tiba....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 Aper lagi kasi poww LD Ice blended Mocha 1 kat Sturbucks..!!
Memang terbaeekkk...!!!


 Aku pulak kene poww ngan ucu sandwich RM7 hengget..!! 
Terrrbaaanggggggg.....!!!

 Muffin  ^_^

 Anyone nak blenjer akak...??!! 
Ahkak Okey jer..!!
hhheee.....

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Last but not least..!!

-

-

-

-

-

-

-

-

Kasi ilang windu mu pada ku...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Gambo nie pun boleh masuk majalah gak nie...!! 
-

-

-
-

-

-

-


 Mesti bole menang minyak yuyi cap limau punye.... 
utk melegakan kembung peyut..!! memang cukup kena ngan aku..!!
hheeee......
-

-

-

-

-

-

-

-


TAPI kene masuk dalam ruangan 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-


AKSI SI JELIK....!!!

Ahahhhaaaa........ Ahhhhhaaaa

AAwwwwww...!!!!!






Yang Bebenor Ikhlas:
Aku




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...