Thursday, August 9, 2012

FAFAU Datang Param Sek14..!!

Tadi, si Farah Fauzana & krew HotFm dtg area Seksyen 14!

Dalam kul 5.00 cmgitu, tetiba aku dok dengar sore kak zu, 
Aahaaa...dorang dah dtg.. Tu rasenye Farah Fauzana..

Melompat aku, dari tempat duduk nak nengok cmner ke rughpa dorang.. heee..hehheee

aku hanya mengintai dari tirai kamar jerlah.
(ateee kate tak brape nak berminat..muahahahaa)

krew2 HotFm jer yang ada time nie.. 
Si farah tak sampai lagi. iskk..

Bile nampak jer keilibat si Fafau with kete Honda itam dia tu, 
terus aku xcited nak tuwon bawah..!!

Aper lagi moh ler cepattttt!!! Aku nak bergambar ngan dia...!!
heeee..heeeee....

Ada 2 perkara yang aku dengar dari mulut member2 opis aku

1. Fuhhhh!! putih gak dia nie...!!
dlm hati aku: bile maselak dia nie gelap..?? compius aku..

ahhaaaa..haaaaa..

2. takdelahlah besar manepun. Dah slim dah dia nie... 

Haaa..aaahaaa..a.a.a.a.


Dasarrr pompuan gituew...!! heee..heeee...

 Mem besau yang pada mulanye agak malu2 meeeoouuwww nak ambik gambar ngan si FAFAU.. Lepas tu dialah yang hover tau..!! heee..heeee

Tak silap aku, si AG ngan si Faizal Ismail ni kene denda jual nasi lemak. 
Sebab kalah ngan FAFAU. Haaa...ahhahaa
Aper barang, 2 lelaki kalah ngan sorang pompuan..???!! Muahahaaaa...

Kak Zue, dh tak sabar nak membeli untuk si Dia..
haa..ahahaaa... 
Jangan mare yer, nanti kene jual

siap kene pakai sign tu lagi....
oppsss..lupe plak, nasi lemak dorang 1 bungkus RM2

Aku bg chance kat Ahkak2 sayang aku nie ambik gambo..

*hovertau*

of courselah si botak tu Faizal Ismailkan..??!
Faisal & AG kene jual nasi lemak tu kat 1 PARAM sek 14.
FAFAU jd mandor jer...! heik..heik..heikk..




last but not least...





 
 
 of courselah gambar aku kene ada ngan si FAFAU tu... 

muahahaaa...

cm adik bradik pulaksss aku nengok same biru...

muaaahhaaa....

To FAFAU:
  dulu kite ada persamaan... (biarlah rahsia

TAPIIII skunk tidak lagi...

betullah kate kawan2 aku, takdelah besar mane pun (ehem..ehem)

 Wwwwaaaaaa..wwaaaaaaa.....


**tekupmukenganbantal**


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...