Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, August 24, 2012

Salam Aidilfitri...

Ready to update blog.!!!

Rasenye masih belum terlambat untuk aku mengucapkan 
Salam Aidilfitri buat kawan semua..

Ampun maaf dipinta, diatas segala keterlanjuran kata-kata mahupun perbuatan yang adakalanya tanpa aku sedari #tapibiasanyasedar..ekekeee..eekeee.
telah membuatkan kawan2 aku terguris..terhiris..terluka.. #aauuuwwwccchh

First Raya.


Lokasi first raya aku ialah di Kampung Halaman mak aku. 
Kitaorang semua berkumpul di rumah Pak Usu.

my luvelyfamily walaupun x cukup corem

meriah betul makanan kat umah Pak Usu

 lepas makan, sesi bergambar pulak...

Aceh & Adam

 Mak & Mak Pilah

eehheeeceehh.. tuan tanah pun nak xposed gak...

 Kak Ngah, Mak & Aku

Adam, try to kait buah jambu ngan galah.. 
tak larat bawak dek badan, galah tu lg berat & tinggi dr dia.. ekekekeee..

Mommy love both of you..

With luvelycousin.. tangan sape ar tu yang dok interprem...

Lepas beraya kat umah Pak Usu, kitaorang terus pegi ke Teluk Panglima Garang, 
rumah Makcik (adik mak)

Balik dari umah makcik, singgap pulak kat umah Pak Ngah (Abang Mak) kat Gombak

fuuuhhhhhhh... berjalan sakan aku time nie... Makan pun sakannnn jugak..!!
Kang tak makan, tuan rumah kecik hati pulak... :(


WWwwwwaaaaaAAAAAAAA....!!!

:)
 
 Lepas abish beraya sakan,  beraya pulak di rumah ibu mertua ku di Chreras..

Qiesha & Qaseh

Qaseh try nak peluk si kenit nie.. tapi taulah si kenit nie punyelah poyos tau.. 
tau orng semua tgh geram ngan dia jual mahal pulak...

Adam, dh start nak menggeram ngan si kenit nie...

Sowy, umah mak mertua ai tak banyak gambar, cauz time nie muke semua dah melekit & hanpong pun dh kehabisan bateri... ermmmm... sowylah yer uolz...

sok, insyallah kite sambung lagi utk raye ke dua pulaks...

okey bye..!


1 comment: