Saturday, January 25, 2014

Macam Macam...



Uuhuukk..uhukkk...
Tak batuk pun, saje nak anje2 ngan korang, bole tak? 

T_____T

Seyes wey, dh 3 hari kak heton rase tak sedap badan. 
Asal hari nak ke petang jer, rase seram sejuk 1 badan. 
Mulalah mencari stokin, mencarik minyak panas nak lumur 1 badan..

Nasib baiklah ada assistant tolong picit kaki..

Khamis aritu, mase otw gi opis kak heton dah start rase tak sedap badan, tapi malas nak layan.
Sampai opis, rase cm sakit kepala, still buat tak tahu lagi,
dah masuk ke tengah hari, kak heton dah start rase sakit perut, loya2 + sakit kepala..

Apakah??

oh, mungkin tidak...

Mulalah cerry berry + muntah2. Terus kak heton mintak kat kawan (kak zue, Tq!) minyak panas..
Lumur kat perut.. Uuhuuu.. lega nye kejap...
Badan dah rase cm dh tak larat, mintak tolong mem besau (Kak Shiela, TQ!) tolong urutkan belakang.. Hangin 1 badan.. buurpp..burrpp.. angin yang kuar..

uuhuu...

dah petang sikit kak heton mintak permision kat bos (TQ, en, bos) nak balik awal, sbb dah tak larat sangat.

Sampai umah, assistant tegur, muka dah pucat lesi.
terus dia siapkan air panas untuk mandi, then dia offer diri untuk urut aku 1 badan..

UUhhuu...

Menyerah dirilah aku time tu, sebab badan aku dah start sakit2..

Dah lame betul tak kene cmgini.. Uuhuu..

Badan dah start panas. Yang si adam pulak dok menyelit sebelah aku. 
Aku ingatkan nape, rupenye dia nak tolong aku, picitkan tangan .. 
Tq, Adam.. (dia sedih tgk aku sakit cmgitu katenye..)


Lepas settle urut, baru terasa ringan sikit badan. (TQ! Assistant)



Si kecik ni pun tolong urutkan kaki aku.. *_*


Esoknye, badan still cm tak sihat lagi. Lepas antar Adam & Qaseh pegi sekolah, terus en. daddy bawak aku gi klinik. Doktor cakap myb aku gastrik or food poisoning..

ubat, sebeban nak kene makan..  #taksuke



tengah hari tu, tunggu aceh balik nak wat cupcake same2.
Alhamdulillah, menjadi gak aku nye 'Brownies Cupcake'
en. daddy bagi 5 bintang *****

TQ! laling

gadis munge..
 

Budak ni dah 8 bulan. 
Hooiiii.. kemain melasak lagi dia. 
Tak nak orang pegang, tak nak duduk walker, tak nak orang dekat2, cium2, gomol2 dia.. 
Lagi2 kalau Adam dekat dgn dia, kemain menjerit lagi....
Hamboi, eksen ko yer!


 Indah & my Assistant

Indah ni, buat mase skunk ni, yang aku tgk dia ni pendiam orangnye..
Oklah tu. Sebab yang lagi 2 orang tu dah cukup memekak sampai pening kepala aku.. 
Huuhuu


Tapii kan..tapiiikan.. yang sebenarnye, dalam diam2 ubi berisi budak indah ni.. 
*Dah ar badan cm ubi, cicah sambal pun sedap
eekekekee.. dalm diam dia buat keje..
Tau2 kang dah memanjat tangga, tau2 kang, lagi sikit nak masuk bilik air, tau2 kang, dah berdiri kat gate pintu sliding door... uhuuu.. macam2 hal budak ni.
Bile orang panggil name dia, bukan dia dtg dekat ngan orang tu, dia boleh menyusur *cm askar tu* laju tak nak orang kejar dia.. Hahhaaa..


Ni juadah makan malam yang sempat kak heton masak utk anak2 & en. daddy.
Ayam masak merah, ulam, ikan masin, telur mata kebau & sambal belacan.


Lauk2 ni anak2 bagi kak heton 4 bintang jugak, sebb ada ayam masak merah..
Hahhaaaa... #aper2jerlah

Ni kak heton saje nak kasi panjang sikit n3 ni kak heton nak share gambar2 yang ada kat dlm phone kak heton yer..

 motip..???

sajelah nok!
 



 Mase ni mood baking tgh mareyyy.. so kak heton layankan jer lah kerenah si aceh ni..
Vanilla cupcake in da house.
Biru tu aceh punye, pink tu adam punye..


Ni menu bekpes kak heton last weeken
Dah lame tak masak, berpeluh cik keti..
Muahhhaaaa...

 Aceh & Indah
Air liur tetappp..
mommy love u..


Ni lagi klakar conversation between husban & wifey

 


 
Menci tau! mata dah berkaca..

bukan senang hokey nak dapat bini yang nakkan laki dia jadi stylo cm gambar kat atas tu..
Uuhuuuu... ko hengat senang ke nak ada bini yang sporting cm daku ni... 
#gilepujidirisendiri

hahaaaaa...



Last2... Hahhaaaa...


Suke gak kan..?? kan..??
 tau takut ngan #binimugangster



ok.. asyik upload gambar orang jer...


meh, kasi aku chan nak interprem skit...


sikit jer....





peliisssss....






sikitttttttttt jerrrr...



-



-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 -


-

-

-

-

-




Arini aku pakai baju rimau... takut tak korang...???

AAuuuummmmm!!!

Ok, bai







 



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...