Tuesday, January 21, 2014

Wedding Sha @ Roof Garden Hotel, Bukit Jelutong



TAHNIAH SHA & SUAMI!

Terima kasih yer, kerana sudi menjemput kami sekeluarga.

CANTIK SANGAT, ko dik malam tu..

Sweeeettttttt

*_______________*
 
"Selamat menempuh alam perkahwinan yer & kekal hingga ke jannah.."

pssstt.. kalau nak tips call jer ahkak, hokey..!!

mihh...mihhh..mihhh
 




 Ambik gambar dari jauh jer, sebb segan nak interprem

 Makan SEDAPPPP hokey.
Ko tengok meja kitaorang penuh, sampai xde ruang...

hahhaaaa...

Adam & Aceh cakap chicken wings dia sedap.!

AaauuuwwwW!!
Tak sangka, En. Daddy  buat muncung itik time ni...
Chumel lah kunun.....?? ko rase..??
MUahhhaaaaa... takpe biar ai simpan dalam hati...

T________________T

 Saje nak bagitau, baju yang aku & aceh pakai tu di jahit oleh Sha (pengantin)
Aku memang suke kalau dia jahit baju aku, sedap2 pakai. Terletak.
& baju yang aku pakai ni, baju 2 tahun lepas...

Hahhhaaaaa...

#motip?

Sha malu2 mieooww..!
Rugi ko sha, tak nganga besar2. 
Kek tu nampak sedap..!


T___________T


Erra & Family

 Mak aku nak jugak bergambar kat munge enterance. Cantik katenye.
Mula lah nak mereka2 sape pulak dia nak kasi kawin lepas ni, semata2 nak munge cmgini..

Hehhheeeeeee....

Tunggu Intan (ank buah) jerlah.. Dah tak lame dah tu..

Muahahhaaaa...

Kalau dia bace aku brani confirm dia akan cakap cmgini...

MENGELABAH AR AUNTY NI....

kan?? kan?? intann..

Nasihat aunty, kamu kenelah kawin  awal sikit, bukan aper kalau lambat2 nanti aunty, makde & makngah dah tua ganyut, SUSAH sikitlah nak bervogue da vas...

hahhahahaaaaaa...


Larik pulak topik aku.. ekkekeee


HAHHahahaaaaaa


oklah.. Tahniah sekali lagi yer Sha..
Ko jgn lupe pulak tau! baju ahkak ada 10 pasang lagi nak kene jahit...

*_________________*

#takhagak2




Perantin tak brape nak baru...

peace yo!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...