Monday, February 24, 2014

Ambik Angin Malam

Ya Allah, panasnye cuaca sekarang ni. 
Nak keluar pun malas. Duduk umah jerlah yer..
Tak larat aku. Bila cuaca panas, badan mudah rasa letih. 
#eleh ko,  tak panas pun cepat letih, tulah gemuk sangat!
#pphhhfffttt

 

Skunk ni memang aku rajin tengok bacaan cuaca thru phone.
Ni bacaan cuaca untuk harini 34c but RealFeel 40c.
Hambek ko. 
Dugaan sungguh. Hopefully ia akan berakhir sebelum puasa.
 
Ni citer malam tadi. 
Sian anak2 terperap dalam umah jer, 2 hari. 
So malam td, mommy ajak En. daddy kuar ambik angin malam.



 Melepak di sini OASIS SQUARE area Ara Damansara, belakang bangunan SIME DARBY.

First Step, pegi sini.. 
impression aku WWAAAHHH!!! WOOOO..!! macam bukan kat Malaysialah.. hehee
#verangan

 Dua budak itam...


seriyes aku, ada feeling cmgitu. 
Memang kagum kejap tgk tempat ni sungguh cantek.
ada lampu2, air, air pancut, kolam.... memang best!

Tak caye?!
meh, layan gambar dulu..





 2 happy kids.
 
Sepanjang panjang jalan ada tempat makan. :)
korang pilihlah yang mana berkenan.
Yang aku nampak, ada Old Town, Secret Recipes, Rakuzen, Crazy Crab & macam2 lagilah.

 En. Daddy dah kelaparan, jd marilah kita berenti makan.
Dah lame benor tak makan French Toast. Sedap!

 
 Si bolat kesayangan aku ni. Muke baru bangun tido.
Pipi mommy ngan pipi indah dh same volat..
Ahaks. #terimajelah

 Abang Adam

Kakak Qaseh.

Mommy sempoi jer, bawak anak2 jalan pakai baju tido.
Heheheeee.. barulah rare yer tak??!



 Budak ni, asal namenye keluar dari rumah, happy..
"Saje jalan2 jer, bukan nak beli pon... katenye..

ehhceehh, macam ayat aku jer dia tiru..

*___________*



Memang cantik tempat ni.
Kagum dalam erti kata lain jakun..

heheheee..


ok, bai!




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...