Wednesday, February 5, 2014

Anniversary 8 Years

Dedicate khas buat suamiku. 
Walaupun dia cakap dia tak baca belog aku, but aku tau dia akan curik2 tengok jugak belog ni.. hehheee...


Assalammualaikum.

Alhamdulillah, Thank You Allah.

Pada tarikh 3.2.2006 dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri kepada Ahmad Azrul Bin Abu Bakar.
dan hingga sekarang pada tarikh ini 3.2.2014 ikatan suci itu terus kekal di situ.
Alhamdulillah.

Aku panjatkan syukur kepadaMu Ya Allah, 
kerana mengurniakan aku seorang suami yang cukup sempurna di mata aku. 
Seorang suami yang bertanggung jawab.  Seorang suami yang mempunyai belas ehsan
Seorang suami yang mampu mendengar setiap keluah kesah ku.
& Seorang suami yang amat menyayangiku

 Terima Kasih Ya Allah
Ku mohon padaMU Ya Allah, ENGKAU satukanlah kami hingga ke SyurgaMu Ya Allah
Kerana ENGKAULAH sebaik2 perancang..







Terima Kasih, nanyikan lagu ni.. Lagu ni lah permulaan cerita kita.. 


*__________*


I love u & alwayss loveee u...




No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...