Saturday, February 8, 2014

Wedding Fezy & Zieha - Nikah

Alhamdulillah, selesai sudah Majlis Perkahwinan Fezy & Zieha yang diadakan pada 31hb. January 2014 (Majlis Nikah) & 1hb. February 2014 (Persandingan).
Terima Kasih pada yang sudi hadir ke majlis kami & tidak dilupakan kepada yang sudi membantu jutaan  TERIMA KASIH diucapkan.

T________T

Ok, skema tak ayat aku..?? Hahhaaa.. X boleh tahan..



Meh, sini aku nak flashback balik gambar belakang tabir majlis Fezy & Zieha.

Layan jerlah gambar2 yang ada ni yer...

*_____*

 Bilik pengantin 

Dari segi deco & penyusunan dalam bilik  di selenggarakan oleh kakak ke empat pengantin iaitu 
Erra & Kyrol.  
*Lepas ni ko deco pulak bilik ahkak yer, nak feeling2 perantik  perantin jugak.. 
Miihh..miihh..mihh..


Hantaran dari pihak pengantin lelaki.

Hantaran ini telah digubah oleh Kak Liza Pengantin (Area Sg Buloh)
Pada yang berminat bole tengok FB  dia. :)

Kerja-kerja akhir, sebelum esok nye majlis akad nikah.
Terima Kasih kpd makcik2 aku ni, yang sudi membantu dari awal hingga akhir majlis.

Ambik berkat bonda sebelum memikul tanggung jawab seorang suami.
 
 Masjid An- Nur yang menjadi saksi pernikahan Fezy & Zieha

Enchem adik aku.. Uuhuu..
Susah okey ahkak nak puji ko..! 
KFC 1 barrel, cukup ar.. hahhaa..

Penganti Perempuan.
Make-up by Kak Long (Kakak sulung pengantin lelaki.)
Pada sesiapa yang berminat sentuhan make-up kaklong, bole tgk kat fb
Makeup pengantin, bertunang, or kalau ada aper fuction bole jer inbox dia.
Memang korang akan puas hati ngan sentuhan dia.. :)
 
 Pengantin with mak & mak mertua. 
Hambik berkat ko.!

Masa dah time untuk dinikahkan..
Aku yg nerbes time ni.. Hahhaa..
*ko dah kenape?? ekkeee..

Hambooii.. kemain kusyuk lagi cik abang ni mendengar nasihat tok kadi tu..
 banyak perkara yang dh lupe yer.. xpe..xpe..
dengarlah.. 
jgn pulak terrrpikir nak tambah francais yer..
*siap2 aku singsing lengan.. hahaa.. bukan aper nak gi basuh tangan.. ekkekeee..


Alhamdulillah, dengan sekali lafaz mereka telah sah menjadi suami & isteri.
Tahniah buat pasangan pengantin. 
perjalanan kamu masih jauh.. 
pupuk setiap hari sifat kasih & sayang,  saling cinta mencintai antara satu sama lain hingga ke akhir hayat..
 
:)


Part ni yang aku lemah ni.. 
Mula2 bole tahan. Jiwa ku kan kental... Muaaahhaaa..
Kentallah sangat jiwa aku ni.. 
UUUwwwwAAA.. aku just tepis2 jer air mata tu jgn kasi kuar banyak... :(
 
 Suke tengok part ni..
Syahdu okey.. Teringat zaman aku dolu2..



Hadiah pemberian mak mertua kepada menantu perempuan tunggal.
Nasib baik sorang kalau 5.. hahaaa..  #pitam
 
Time ni, aku ngan erra & kak ngah, dah tergelak2 dah..
ckp bisik2..
Aiiskk, asal kita tak dapat..?? 
kita punye xde ker..??
Ekkekeeee.. (saje bergurau..) 
mak aku sambil senyum2 ckp:  korang lebih dari tu dah dapat..
 
hahhaaaa...  baiklah mak..
 
Alhamdulillah, belum pernah ada lagi dalam kami 5 beradik menyebut mahupun berebut kan harta mak & ayah.. Cukuplah pada kami harta yang paling berharga sekarang ni  iaitu Ayah & Mak & keluarga yang saling sayang menyanyangi antara satu sama lain.. 
Hopefully biarlah ia kekal disitu. 
#kaklong #abanglong #kakngah #abangngah #orang(aku) #azrul #erra #kyroll #fezy #zieha
 
 Mak & Ayah pengantin

 
 Last but not list.. opkos ler kene interprem gambar kitaorang.
Aper guna pakai baju sedondon kan..?? kan??

 


#Siblings #Us #Anakpakbrahim&salwa
 
Pengantin with his akak2 gojes merangkap dayang2..



ok, bai
 
 
 
 
 
 
 
.... bersambung






















No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...