Friday, January 21, 2011

Hari Kedua Cuti : Kak Long Operation!!!

Salam...

Mood untuk memblogkan diri sudah kembali.. hhhuuuyyeaaaa... Almaklumlah aku sedang menikmati cuti-cuti aku pada bulan ini...  hhheee... !!!!!

Tajuk kite pada hari ini adalah Hari Kedua Cuti: Kak Long Operation... tetiba dah kedua dah.. mane yang pertama ntah..???!! hhee...toksah carilah.. memang xder pun tau tau dh kedua.. yang pertama aku simpan dalam robok dulu.. Aku bagi sinopsis sikt berserta ngan tajuk dulu.. Hari Pertama Cuti:  Padang Layang Layang

Ok! semalam.. cuti aku terisi dengan membawa anak anak aku pergi bermain layang-layang kat padang layang-layang kepong.. gambar?! sowy buat mase skarang gambar NOT PROVIDED oleh aku kerana masalah teknikal.. nanti bile masalah tu settle aku upload yer uolzz.... Noktah.!

Hari Kedua coti aku terisi dengan pergi ke Hospital Besar Sg. Buloh, nengok kakak aku Kak Long buat operation Fibrod ermmm.. apertah.. kat breast dia.. aku ingat fibrod tu selalau ada kat rahim jer. rupenyer kat breast pun boleh ada fibrod... besar fibrod tu dalam 3cm x 3cm.. korang angarkan lah sendiri.. scarey giler..zaman skrang nie terlau banyak nar penyakit yang kite tak tau... ermm bahaya..So uolz kite kene mencegah sebelum terkene penyakit penyakit yang merbahaya oleh itu... MINUMLAH MONAVIE. yeaahhh!!!! sempat lagi aku mempromote.. ahhhaaa...aahhh

Ok.. Ok..  Aku sampai spital dalam pukul 12 lebih.. Aku ingat nak bawak anak anak aku naik nengok ibulong dia.. tapi.. apakan daya budak budak TIDAK dibenarkan masuk.. ermmmm.. Aku terpaksa memnunggu kat bawah sementara mak & intan  naik nengok kakak aku..

Lepas mak &a intan turun.. turn aku lak naik atas... Bile aku nengok kakak aku tengah baring kat katil.. sedih lak ati aku nie... sian kat dia... Sabarlahhh long dugaan Allah...

 
Korang nengok.. walaupun dalam hati tu tengah dup.. dap... dupp.. dapp.. 
sempat lagi dia suruh aku ambik gambar dia...

  ... Peace yo..!
.. On the way to Dewan Bedah...


 .. Sampai sini jer aku boleh antar dia....



Kak long... orang mendoakan segalanyer berjalan dengan lancar & selamat..  
sedihlak aku nengok kakak aku nie.. dahlah pirst time kene operate...

Dah lepas antar kakak aku kat dewan bedah aku pun choww... ar aper lagi.. sian mak aku kene tgu ngan anak anak aku kat bawah sementara aku nengok kakak aku.. aperlah yg dorang sedang lakukan sekarang..???

 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

 Owhhhhh.....!!!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nasib baiklah bawak semua khazah dalam beg.. kalau takkkk.. mesti bosannnn giler menunggu..
kat umah orang suruh bace buku tak nak..Nasiblah... dh cm kat umah dah sepahnyer...

harap sampai besarlah minat membaca tu ada  dalam diri korang...

 Ahhhaaa...??!! gosip aper tu...? hhheee..hhheee

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...