Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, January 28, 2011

Jom..... Main Lelayang...!!!

Ahhh...!! kali nie aku nak hapdate entry yang aku tonggak kat korang aritu...  alllaaaa... entry yang tau tau dah Hari Kedua Cuti...tu... padan muke aku korang dh lupe.. ahhhhkkk tu ler lame sangat tonggak nyer..

Lantaklah aku nak hapdate gambar & citer sesikit jer.. untuk tatapan korang yang sentiasa menanti kehapdatekan aku disini... sila muntahkan diri anda.... uuuuwwwwwkkkkkeeee.....!!!!

 Sebenarnyer udah lame aku berhajat nak bawak anak teruna & dara aku kat tempat cmgini.. Bukan aku tak nak bawak.. faktor mase yang membuatkan aku tak berkesempatan nak bawak dorang kesini.. (alasannnn.. cer kalau ajak gi window sopping ke.. jalan-jalan dalam mall ker... banyaklakkkk ko punyer mase yer.. .. sanggupppp... aper saje sanggup redahhhh... hhhheee..)

Hari Pertama Cuti : Jom...!! Pergi Main Lelayang kat Kepong.... 

Keterujaan Adam amat ketara kerana dia berjaya melayangkan lelayangnyer agak tinggi daripada dia... hhhheeee... Aperlah kopunye ayat nie.. BM ko braper..???? kalau cikgu BM ko tau ayat ko lintang pukang mesti dia nangis tak henggat....!!!! hhheeee....





Motif: ???
Entah... aku pun tak tau aper motif aku nak tunjuk gamabar nie.. 
kokonon aku nie mommy yang vogue & penyayanglah.. sanggup ilangkan rase perasan vogue & duduk atas rumput sambil nyusukan anak.. Pleaaaaseeeeee...lllaaahhhh.... tolong shut down lappy anda dengan kadar segera...!!!
aaahhhhhhh....!!!!





terAmat jakunlah diri ini tengok menantang nie...  Aku tak tau aper name dia...






Usaha dorang untuk menaikkan bendalah nie.... 
susah gaklah... kene nengok mood angin....Menantang ni seakan akan payung terjun tapi bukan.. yang aku amati cara dorong main menatang nie.. dorang akan cube menaikkan menatang nie dengan bantuan angin & rakan.. bukan senang beb! aku nengok brader nie berkali kali kasi naik.. susah beb! tp kalau tersilap langkah orang yang main nie akan ternaik sekali ngan menantang tu.. (perrrghhh.. plzzzzz paham aper yg aku sedang katekan nie...!!!) So.. pemain itu hendaklah menarik semula agar menatang tu tidak terbang... cm main tarik tarik ar...... iishhhhkk.. susah benor nak citer.....



 Motif..???


En. Atoy sedang tidor sambil bermain lelayang...
MOTIF...???!! lu orang tyerlah dia sendiri..
Ahhhaaaaakkkkkkkk......

Sekian......

2 comments: