Sunday, January 30, 2011

TERPAKSA....

Ari nie turn aku keje.... 
So.. ??! aper kene mengena ngan korang.. hhheee..hhhee 
memang xder kene mengena ngan korang.. Saje jer aku nak bagi tau korang yang aku nie KEJE.... tau x KEJE.. cis..!! korang jgan nak samekan aku ngan bagla yer bangla pun tau coti ari ahad.. 
So.. silalah layan aku yang sedang berkeje nie... hhhee..hhhee

So, pagi2 lagi dua2 orang anak aku dah bangun nak ikut aku pergi opis..  aku plak dh lambat nak masuk opis.. cm tak biasa lak lambat masuk opis yer x..??  
cm lipas kudung ar aku nyiapkan anak2 aku tu..mandi, pakai baju, buat susu.. blaa..blaa...

Sampai opis aku nengok Adam cm semacam jer.. BEHAVE sangat.. 
kalau tak tu.. berlari sana sini, makan cekedis, mamee kasi sepah satu opis... 
oooppsss...! yer memang anak aku yg kasi sepah mamee atas carpet tu.. 
Kak SUUuutiiInaaHHh..... toloooooongggg vacummmmmMmmmkan...

Sian anak aku Adam demam.. memang nampak sangat muka demam dia.. 
pagi tadi aku siapkan dia xderlak simptom2 demam...cume dia ada request nak mandi air panas.. gilor ko aku mandikan anak aku ngan air panas mengelegak.. nak mam..aper...aku nie.. Air suam suam kuku..

  Aku rase badan dia memang fanas....

Sian.. adam sihatlah cepat... kalau tak tak best ar nak gi bercuti nie...
Bukan anak yg xcited nak bercuti.. mak dia yg over.....!!!!

 Aku ngan en. atoy dicide bawak dia gi klinik pusrawi area opis aku..
aku dah nak isi borang pastu.. nurse tu cakap doktor baru jer kuar...
So..?! xder doktor lain ker?! TIDAK jawapannye..
Kalaulah ada orang sakit tenat time tu... nak 'SELAMAT' dah..!!! iishhhkk..!

So.. aku dicide balik dari opis baru pegi kat klinik Rahman Putra area umah aku...
Tapi... sementara nak menunggu pukul 1pm...

-
-

-

-
-

-

-

tetiba aku terpikir......
-

-

-

-

-

-
Adakah aku nie seorang ibu yang tak bertanggungjawab....???
-


-

-

-

-


-


-

-
-

-

-

-

-

-
...atau isteri yang suke membuli sang suami...

-

-

-

-

-


-


-


-

-

-
-

 


jawapannyer TIDAK sama sekali...
Kerana aku terlalu MENYAYANGI MEREKA
aku terpaksa bekerja sampi pukul 1pm untuk mencari rejeki....

-

-

-

-


-

-


Maafkan AKU....

3 comments:

  1. alololo ciannye adam...smoga adam cepat smbuh ye

    ReplyDelete
  2. moga Adam cepat sembuh..semoga terus menjadi anak pintar..
    ...apa yang penting.........kerjasama.bukan itu saja..............pengertian!!!!

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...