Friday, January 7, 2011

Adam Is Turning 4

Rasenye belum terlambat nak buat entry pasal BIRTHDAY ADAM yang ke 4 TAHUN..
Pejam celik...pejam celik... pastu tu pejam dah tak celik celik.. takootttt!!!... Adam dah 4 tahun.. rasenye baru sekejapan jer adam tu dah membesar.. dah tinggi.. dah banyak mulut.. dah banyak ragam.. dah banyak songeh.. & dah banyak buat request...

5hb Januari 2011 genap umur dia 4 tahun.. Tahun nie memang aku & en. atoy tak membuat aper2 planning untuk sambut birthday dia...  Pagi2 lagi kitaorang wish dia happy birthday.. & perkara pertama yang dia tanye mommy ada surprise ker untuk Adam.. Seriously kitaorang langsung x beli aper2 untuk dia.. ehhh.. terasa kejamlak.. even sebiji kek...

Balik keje aku merayap kat KLCC sensorang sambil tgu en.atoy abis keje.. Aku usha, hadiah2 kat Isetan , Pakson, Toy'r us tp agak tidak menarik perhatian aku.. At last kitaorang rembat gak ar hadiah kat Pakson.. Ingatkan nak beli hadiah Buzz Lightyer coz dia memang minat giler ngan citer Toy Story tapi aperkan daya Buzz yang dia nak sangat tu dah x der stock.. Nasib baik xder stock kalau x terbang duit mak apak ko RM250... Nasib baik....

So....kitaorang decide beli jer hadiah yang MAMPU MILIK... ahhhkkasss.... Ontwy balik aku call dia cakap jgn tido lagi coz aku ada suprise tok dia... Dia pun xcited... WaaaHHhhhhh... Buzz Lightyer yang boleh terbang ker mommy?!..... aku dh agak dah soalan tu akan kuar...  aku ckp tgu jerlah....  

Tak sempat aku nak masuk umah.. terus dia capai hadiah tu...

yang bestnyer skarang nie.. aper saje yang aku beli.. aku tak leh beli 1, coz akan berlaku perebutan harta antara dia ngan sikenit tu...nasib baik mak apak ko x banyak rete.. kalau tak.... Ermmmm....


 Aku belikan beg mickey mouse & stationnery kire hadiah yang mampu milik ar....

 Si Kenit pun nyibuk... dia pun dapat Beg Minie Mouse & Stationery

 Hadiah dari uncle Boy
Thanks Uncle Boy!



 Dan inilah... merupakan hadiah terkumpul buat masa ini...
ooopss.. lupe lak ucu fezy bagi tabung.. yang color biru tu..
Thanks Ucu!


 Ok....

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Semalam adalah Majlis Penutup Birthday Adam yang di sponser oleh Mak Der & Ummy bertempat di KFC, Subang 2.. Yang kelakarnyer.... dia cukup xcited bile nengok aku pegang kotak kek..mcm tak tentu arah.. kejap nak bukak nengok...  "Ermm... sedapner kek..... kek Mickey Mouse ker kek Buzz Lightyer mommy.. Aku ckp dua-dua bukan coz aku nak suprisekan dia... ermm... sedap.... lepas tu korang tau tak punyelah dia xcited nak nengok kek tu.... dia boleh cakap.....

"KITA BAKAOU JER KEK TU.. KITA BAKAOU JER..Mommy..." 
ngan tangan-tangan dia cm dalam citer HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH"

time tu.... memang lawak giler....aku tak boleh tahan ngan budak sorang nie...
tulah dia makin menjadi-jadi...








-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

nielah dia Hantu Kak Limah Balik Rumah... hhheee..hhhee

Aper2pun aku harap Adam enjoy ngan party yang tak seberapa tu... 
& Aku nak Adam & Qaseh tahu yang MOMMY & DADDY dia 
SAYANGGGGG sangat kat dorang.....

HAPPY BIRTHDAY TO YOU 
AHMAD FARREN ADAM....!!!!!






No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...