Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, March 15, 2011

Adam berTELUR didahi..

Salam...

Seorang budak lelaki bertelur di dahi kirinya, 
berusia 4 tahun telah dijumpai kira-kira jam 11.30 malam semalam waktu tempatan.... 
GEMPARRRRR  bukan...??!!  
Hiikkkk..hikkk...

Tulah cmno tak bertelur di dahi.. 
bile omak ko terjerit jerit suh pi tido.. dok terlompat sana sini.. taknak tido.. bilo mak suruh minum susu.. tertonggeng tonggeng atas katil.. badan kat katil kepala kat bawah.. buat acrobatic plak..
ahhhhaaa..kan dahhhh......!!
bak kate mak aku mase aku kecik kecik dulu.. 
uolz penah dengar tak pepatah org dulu dulu..

KALAU TAK DENGAR CAKAP MAK BAPAK..
MANE PERGI BADAN TERCAMPAK...
aaaahhhhhhhh...kan dah tercampak bawah katil siap package terhantuk kat bucu dindingg lagi..
aku buat dek jer mase dia tertonggeng tu...
KEJAM bunyinyerkan??!! 
biarkan.. sebab aku dh cakap.. malas nak ckp banyak kali..

bile dah tertonggeng menonggeng bawah katil.. aper lagi...
WAAAAaaaaAaaaaa......
satu taman leh dengar suara dia.....
tapi sib baik kejap jer dia melalak.. 
memang dia tau kalu lame lagi dia melalak.. 
memang mak dia akan jadi ANTU KAK LIMAH TAK BALIK RUMAH  malam tu.... hhheeee...hheeee.....

Mase kene tu.. aku kat sebelah dia.. memang aku tak pedulikan dia.. lantak situ...
aku tak tengok2 dia kat bawah katil tu.. LD yang menyelamatkan dia.... 
bile LD bgtau yang dahi dia benjol, baru aku nengok dia.. 


 
Ajaib bukan...??!!! 
tak pasal pasal berTELUR didahi...

Sempat lagi tersenyum.. sebab dah tau salah sendiri..

Baaaiiiikkkkkk.... sanngaaattt...

ermmm.....

pas aku dah bubuh minyak gamat.. bagi susu.. pastu....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




 terus dia tido...
dalam pada tu sian gak aku nengok dia.. yerlahhh.. 
mak bapak keje dr pagi sampai malam.. 
malamlah dorang nie nak tunjuk semua skill yang dorang ada...

oleh itu sebagai mak bapak kite 
LAYANNNNNKANN JERLAHHH...
selagi kite larat...
bile dah tak larat....
sendiri mau henggatttt....
hhiiiikkk..hiikkk..



No comments:

Post a Comment