Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Friday, March 18, 2011

Salam...

Malam tadi sempat gak kitaorang megdinnerkan diri kat Ikea.. sebenarnyer dah lame LD teringin nak makan karipap tolo kat Ikea.. memang sodap....!! rasenyer hingga menjilat ibu jari kaki..!! Kalu nak beli memang kene que fanjang.. oleh kerana sedap ku gagahkah jua untuk LD terchinta.... Aaauuuwwww..!!


wajah org mengidam... sian teringin yerrr... ahhhaaa..
 nielah wajah LD kesayangan hamba.. auuuuwwww....!!!

nielah.. curry puff idaman kalbu LD.. 
1/2 dozen tau dia makan.. ahhhaaakkss...
-
-
-
-
-
-
-
-
-

acahhh jer....







Walaupun jam kat ikea dah menunjukkan pukul 10.00 malam.. 
tetapi masih ramai orang dok bersopingg.. ishhh banyak betul duit deme nie yer.. 
walaupun tengah2 bulan...



ermmm... dapnyer.....
 si aceh nie kalau dapat makan.... behave sikit..


wajah poyo adam...

Malam tu kitaorang makan :
Currypuff 1/2 dozen = ermm.. 5 hinggit lebih kot..lupe lak aku..
hot dog + air = RM3
Curry puff + air = RM2
Ice cream = RM1 

Sedappp bukan..???? so aper lagi.. ajak ar laki or boypren or scandal opppsss... masing2 gi ikea.. 
cakap korang nak makan Curry puff  AJE tau....
CONFIRM dorang nak.. ahhhaakkksss..

-
-
-
-
-
-
-
-
-


TAPI... sebelum kitaorang gi IKEA.. tujuan asalnyer adalah aku nak gi mencantas rambut aku kat 
The Curve. Arge dia RM13 je sekali potong.. Pesen ikut suke hati korang..

Sebenarnyer aku nie dah rimas rambut fanjang sangat..
sampai rambut  aku pun dah menjerit suruh di potong.. 
kepala aku pn dah tak larat nak tampung beban rambut aku..
Lagi panjang rambut.. lagi banyak ar gugurnyer.. 
kalau gugur tu duit tak per gak.. hiiikkk...hiikk.. 
Dah cam Hantu Kak Limah dah aku nengok..!!! hiiikkk..hiikkk...
Aku pn seram nengok... ahhhhaaakkkk...

nie saje jer aku letak muke bedak tu.. 
tempat nie memang selesa kalau bawak bebudak..
Sowy pic aku tak dapat nak ditunjukkan disini atas sebab tertentu..
Ahhhaaa... 
Lepas tu.. kitaorang merayap jap kat Curve..
Alamakkkk tersilap langkah lak.. ada sale main bebudak kat bawah tu.. 
pergghhh.. masakkkk aku...



 nie dah malas tahap cipan ar aku nie nak merotate gambar..  
so.. korang telengkanlah lappy memasingyer.. sila maafkan aku atas kemalasan yang melampau...

Si adam nie tak abih2 nak cari jam Ben 10.. sib baik tak der.. 
kalau tak rabak poket aku...

 - SELAMAT -

No comments:

Post a Comment