Monday, March 7, 2011

Malas To Da' Maxxxxx.....

Salam...



 pinjam pic kat google

Aku pun tak tau kenapa lately nie tahap kelazyan menghapdated blog sendiri dah sampai tahap  
DA' MAXXXX....!!!  
Nak kate xder citer...ADA 
terlalu banyak tuk nak diceritakan sampai tak tau nak share yg mane satu... 
nak kate tak der gambar nak di kongsi.. ADA. 
pergi mane2 semua aku ambik gambar.. gambar tempat soping, gambar tempat makan, 
gambar makanan tu memg feveret aku.. 
ahhhaaa... sampai anak aku si  Adam siap sound  
"Ah! aperlagi cepat ar mummy ambik gambar.... 
entah kenapa kemalasan melanda diriku kini... 
hampir sebulan aku tak mengejakan blog aku.. dh bersarang, berbusut sudah.!!  
Ahhhhhaaaa....!!! tolong bagi aku mase yer nokk tuk aku bersihkan sawang2 kat blog aku yer...!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...