Saturday, March 12, 2011

AKTIVITI KETIGA

Bawak anak jalan jalan & makan makan....
Kat Big Brother, Kota Damansara... Makanan Western... 
Tempat nie aku pegi setelah di recommend ngan kawan aku YAN AZMI...

Pada aku... rating 1-10 stars aku bagi 

5 Stars



Fish & Chip
Rating : 4 Stars

lupelak aku name dia..
tapi dia same cm chicken chop but ada xtra cheese kat atas dia..
muaakkk sikit...
 Rating: 4.5 Stars

Chicken Chop
Rating: 5 stars

ice cream
Rating: 8.5 Stars



Sunway Piramid
Restoran Thai Thai. Makan Thai Style.. Sedap gak ar...

Pada aku... rating 1-10 stars aku bagi

8 Stars




Selesa sangat tempat nie...


  Kerapu masak Sweet Sour - 
Rating: 7.5 Star

 Ayam Pandan
Rating : 7.5 Stars


 Tomyam Campur
Rating : 7.5 stars



Pas makan kenyang kenyang kitaorang berjalan sakan kat dalam Sunway Piramid pas tu
GO HOME...!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...