Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, June 7, 2012

Apa Kejadahnyer....!!

 Aper ke jadahnye....???!!

siap ada pacak arjuna lagi... sioottt jer...#matilar
cer kalau budak kecik baca, 
"Mommy, cincin pacak arjuna tu aper?"
tak ker mati kejung aku nak menjawapnyer...
 

heeeee....


Aku bukanlah pakar sangat pasal buat2 iklan nie, 
buat i know a little bit what is advertising& editing all about...

cer korang nengok betul2, aper yang peliknye tentang pic pompuan nie..??

ermm....

mungkin pada mata orang yang tidak tahu pasal editing, dia akan kate...

"ermm...okey jer aku nengok, cm nak beli jer produk nie.."
or 
orang akan kate "giler montok 'teeeeeennntttttt' dia., nak terai ar.....

 
heeee......


okey fine! terpulang pada individu itu sendiri utk menilai sesebuah iklan.

BUT for me... nampak sangat iklan ini menipu...

korang nak ker beli kalu product tu akan membesarkan "teeeeeeeeennntttttt" anda secara berleluasa.
bole ker aku pakai perkataan berleluasa.. ahaaaa... 


& paling penting sebelah jer pun dia besarkan... yang sebelah penyek...
agak2 ar  kalu nak melakukan product anda sekalipun..

waaaaaaa..kaakakakaaaa....

obvious giler dowhhh!!

nasihat aku  uolzz kene 'alert' tentang penipuan iklan yang semakin berleluasa skunk ini...


~sekian terima kasih~





2 comments:

  1. tak sanggup nak tgk iklan yang first tu.. pakcik tu mengada betull geli arhh..

    aida, kalau boleh buang lah ye bab confirmation ni.. heee..

    ReplyDelete
  2. kak yan.. memang pun.. nade2 betul! kak, bab confirmation tu yang mane nyek? heee..

    ReplyDelete