Monday, June 18, 2012

Celebrate Three in One


Salam uolzz, 
nie citer aku last friday. Tak sempat nak menghapdate.. 
almaklumlah... akukan orang2 penting..  biasalah cmgini....

penting ker??!!

 muahahahaaaaaaa.....


Lokasi : 
AROMA IKAN BAKAR, JERAM, KUALA SELANGOR

 "Today is Ayah Besday & 17th is Father's Day"
pepagi lagi kak long sms aku,  ingatkan aku pasal beday ayah..

okey!

kepala nie terus laju jer nak memikir, nak bg present apa...  ermmmm..
Jam? Perfume? makan? ikutkan plan kak long, belikan cake jer.. 
BUT tetiba jer aku terrrrflash back kate2 ayah

RM300 cukup tak untuk kita makan anak beranak kat JERAM??

*tiiiinggggggggggg* 

#tetibalamputerang

Long, aritu ayah ada ckp cmgini.. blaaa...blaaa....blaa..

So? cmner? ON? Bile? Malam nie? 
Tongtong..tak cukup ko tambah yerlong! (ayat wajib)

 ahhaaaaaa....

#pitammak

OKEY ON! 

selepas mendapat persetujuan semua.. 


BILA KITA IKHLAS MELAKUKAN SESUATU, DEMI ALLAH, DEMI AYAH & IBU, SEMUANYA AKAN DIPERMUDAHKAN OLEHNYA...


T_______________________T



 Seronk nengok mak & ayah happy!
Aku tau ayah & mak, yang paling happy bile nengok, 
anak2, menantu2 & cucu2 together gether cmgini..
Aku pun sonok giler bile nengok adik beradik aku dapat duk makan 1 meja sekali..

#sobsobsob

 Malam tu, Fizi jer yang takde. Dia ada training nak masuk ke tempat keje baru. 
So aku dah makankan on behalf dia

#sobsobsobsambilmakan



Nie lokasi pilihan kami adik beradik SPECIAL untuk Ayah & Mak bersempena

BIRTHDAY AYAH, 
ANNIVERSARY MAK & AYAH & 
FATHER'S DAY


We're always love both of you, 
AYAH & MAK!!! 









ooopss... lupelak nak comment sikit pasal tempat nie...
MAKANAN DIA SANGATLAH SEDAP & HARGA DIA MURAH!!!!!


Sekian terima kasih








No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...