Monday, June 4, 2012

Happy Weeken

 Mari kita mulakan laporan xtiviti weeken kita yang lepas yer dik non...

 As usuall last week turn aku koje. After 5 terus pecut gi umah kakak ipar aku kat Alam Damai coz dia ada wat beday party untuk anak2 dia...

Qisya Qaisara (1 year), Mika Hakeem (12 years) & Iman Rayyan (7 years)!!

HAPPY BIRTHDAY TO UOLZZ!!

 sorry! aunty xde nak bagi present yang best2 or mahal untuk korang
TAPI aunty cume ada kasih sayang yang boleh dikongsi dengan korang...


meh peluk aunty meh..alaaaamuchukkmuchukk!

Qisya & Rayyan jer tau.. akim x bole, sesak napas den...!


Muaahhaaaaaa...!!

Nielah budak tenet Qisya...!! jalan terhoyong hayang cam kene tiup dek ribut.. heee..


Ahad, pulak, aku kene attend wedding BEST FRIEND LD kat Mantin... 
Ya Allah... jauh giler perjalan kami sampaikan aku tertido... #ayat cover line

#bukankahkommgselalutidoker


Muahahaaaaaa....


"Apis, Selamat Pengantin Baru & Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat..."


 #ayatbiasaorangmelayu


keeeiikkkeee...


'SORRY NO PICTURE AVAILABL'

 Balik dari nengok apis kawin, tetiba LD kemain baik hati lagi ngajak pegi The Mines..

Pucuk di cita ulam mendatang lahkan....

clapp...clapppp..clapppp.....

Lame betul tak berkunjung kat sini.. Dulu mase time bercinta cintun rajin gak ke sini.. 
bukan aper.. potiential untuk aku bertembung dengan orang yang dikenali amatlah tipis sekali..

muaaahaaamuaaahhhh.. #gelaksetan

 Plan ingat nak bawak anak2 naik cruise pusing tasik..
tapi malas giler aku nak beratur panjang ngan pak2 & mak2 arab..
urmmm... school holiday katakan... Lagi 1, arge dia pada aku bole tahan mahal jugak. cam tak berbaloi jer, stakat pusing 15 min aku kene spend nak dekat RM70 utk 1 family..
NOT WORTH IT!!


Hauslah plak.... singgah jap kat Chatime!


oohhhh maiiii englishhhhhh!!! beratur panjang giler...

aku nombor yang 30 untuk dapat minum pearl mikl tea ituew...!!

sobb..sobb...sobbb...

#kesathingus


Jumpe plak playzone.. dalam play zone tu macam2 ada, bowling, tempat karox, snooker, game.. etc..

Aku decide bawak bebduak nie masuk kat KIDZ ART ZONE..

 best gak tempat ni! 
at least dorang belajar something..

 '
 Dorang blajar buat sand art & .......... (sorry mak tak hinggat)
yang macam dalam oven tu, bole lekat kat dinding toilet or permukaan yang licin..

Powerpuff girl tu aceh punye & adam buat aeroplane

 Memang sonok bebduak dorang tu kat sini. Lame gak ar wolzz kat dalam kedai nie..


okey, children.. are u happy....???


YESSSSSS..mommyyyy!!!


okey... let's go home...!!!





#anaksonokmakpuntompangsonok..

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...