Wednesday, April 17, 2013

Berjalan WALAUUUUPUNN...

Kecohhh betul bebudak berdua nie. Asyikkan bersungut jer dah lama tak berjalan ke mana2.. Haiishhh! dah ar aku nie ibaratnyer menunggu mase jer. Nak berjalan sangat pun dah tak larat. Kalau berjalan kat mall, pantang nampak kusi, MESTI nak melabuhkan bontot punye. Dah tak berdaya..

Last week aku bawak jugaklah bebudak nie, mane lagi kalau bukan area The Curve. 


Budak berdua nie dah sepakat nak makan kat Warong Penyet. So, sebagai mak apak, ikut kan jerlah. Adam suke kicap manis dia & Aceh sukekan kesemuanya. Hehhheeee.. Bertambah2lah dorang makan.


Lepas makan, jalan2 kat Ikano. Rupenye ada event Movie Fiesta'13.

Dapatlah si adam jumpe ngan superhero dia IRONMAN. Sikit punye suke dia. Yang adik dah start nak melalak. Takut!


T________________T

 T________________T


 T________________T

Dah puas berlegar2 kat ikano. Aku seret dorang masuk ikea pulak. Uhhuuu.. This time utk aku pulak. Nak serbey barang2 bb lagi mcm baby coat, almari bb & barang2 lain. Di sebabkan aku dah tak larat nak merayap merata, aku serbey kat 1 area jer tmpat budak2. Hurmmm. Setakat ini, serbey jerlah yer nok. Hahahahaaa.. Pecah rekod tu, sbb aku yang start ajak my laling balik sbb dh tak larat nak seret perut. Uhhuuu.. panjat boboi!

Insyallah, kalau aku larat, aku share nak korang barang2 bb yang aku dah borong mase Expo kat Mid Valley & Shah Alam.

Ok, Bai!



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...