Friday, April 5, 2013

Happy Birthday Adik Manis @ Qaseh Myea Delisha

Happy birthday Adik..!!!
Semoga jadi anak yang baik & solehah. INSYALLAH
NO MORE nangis2 ...
NO MORE tido bawah tiak mommy yer ...
NO MORE merajuk rajuk bawah tikar... 
NO MORE sentap sentap yer nak....

okey??

 Style tu pic Aceh, kuar2 dah pandai posing #tangan didagu

Arini beday aceh yang ke 4 tahun sama dengan birthday KG. Rase macam baru jer branak kan dia. 
Dah nak jadi anak dara dah anak aku nie.  Uuuhuuu...


 Sebenarnya aceh dah lame request nak wat beday party & nak jemput kawan2 dia..
Siap tanye dd dia lagi, bole ker dia nak belanja kawan2 dia eskerem..
Insyallah... Kalau ada rezeki kita buat yer dik...

Ramai betul anak aceh skunk.. ekekkeeee..

Biasalah kalau tang birthday dia lagi hover...!!
Anak aku kan kembar. Mane bole beli utk sorang, yang sorang lagi tak dapat...
uuhuuuu... Makin botaklah DD korang...
tu blum mommy yang request utk ujung bulan nie..  Oopppssss...!
 Aku rase adalah lebih 20 kali dorang cakap TERIMA KASIH kat DD. 

*_____________*

Happy Face

Pagi2 celik jer bijik mata, dia sound aku..
"Mommy tak cakap pun Happy birthday adik"
Oklah, tapi aku rase dh lebey 10 kali aku ckp happy birthday kat dia...

Uuhuuu... tak ingatlah tu

Dia yang request suh ambik gambar dia pagi nie.
Ikutkan jerlah kate beday gurl
"Mommy, boleh tak ambikkan gambar adik??!"

 Happy Kids

 So Shuweetttt

Bile kene tang shuweett... bile kene tang bergaduh... hambek ko, dah takde shuweettttnye...

 Ahhhaaaa... Dah macam logo Genius Aulad dah aku nengok..


HAPPY BIRTHDAY ADIK!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...