Wednesday, July 31, 2013

Part 3: Makan..Makan..Sampai Gemokx @ Sakura Kristal

Ermmm... hari yang berikutnye pulak, En. Atoy bawak Family belah Cheras (Mak, Abah, Boy & Qila) pulak makan kat Sakura Kristal @ Festival City, Danau Kota. 

Sorrylah, aku memang tak ambik gambar kat situ, sbbnye aku sampai ngam2 buka. Pada aku mane lagi penting, "Ambik gambar makanan ker... Menikmati makanan itu sendiri..." hahhahaaaa... Teeeeeenntttttttttttttt! Betul! Of course ler menikmati makanan ituew, kan! hehheeee...

Sepatutnye family Yeop join  Ifftar aritu, atas faktor2 yg tak dpt dielakkan, dia tak dapat dtg. Ermm... takpelah uolzz, iolzz dah tulun makankan on behalf uolzz ok?! hehheee... buuurrrppp!

Sodappp, giler uolzz!!




Antara menu yang En. Atoy order

 Signature “Peranakan” Seafood Curry
#Yang nie memang feveret En. Atoy & rugi kalau korang tak terai ni

Mango/Lemon Crispy Chicken
#Yang ni pun sedap...

Deep Fried Jumbo Prawns with Egg Floss
#Yang nie, mak mertua iolzz suke, katenye dia punye habuk2 tu sedap :)
Sweet and Sour Deep Fried Fish
#Yang nie semua orang suke :)

Di sebabkan aku langsung tak ambik pic food, aku terpaksa menggagahkan diri cari pic2 food ini kat SINI. =) Ada banyak lagi menu2 yang menarik kat Sakura Kristal.

Abish makan, cam biasa ar melepak jap ngan mak mertua aku. Update perkembangan anak2 & aku. Ermm... Almaklumlah, iolzz kan "ketayangan" hahahaaa..... nak anje2 gitu. T________T

Tak cukup lepak kat dalam kedai makan, lepak pulak kat luar (still dlm Festival City), ermmmm....
Tetiba dgr pulak org sebut nama aku, hahhaaa "Kak, Aida nak ais krim?" hahahaa.. aper lagi, iolzz malu ler, "Tak perlah" Cist! rugi! kate aku dalam hati. #miihhh..mihhh...mihhh

Tapi bile Qila ckp, "kak aida, dapat 2 free, nak flavour aper? lajuu-lajuu jer jarik telunjuk aku nak tunjuk... Hahhahaaaaaa.... Siap cakap lagi "Yang nie best tak?" Hahhahaaaa.. nie semuanya POYOOOOO!!! Hehheeee...Thanks Boy, blanje B&R!

Lepas selesai majlis makan eskrem tu, majlis pun bersurai dgn gumbiranya. Sebab perut memasing dh konyang,  T____________________T  buurrrrppp!!! Alhamdulillah.

ooppsss, lupe plak, thanks Qila temankan ahkak beli topi Indah..  =)


 Comey tak kak ton??!

T__________________________T



ok, bai!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...