Friday, July 11, 2014

Color Palace Boutique @ Kota Damansara

Salam.
Pejam celik, pejam celik dah masuk hari ke 13 kita berpuasa. Persediaan raya korang camner, dah lengkap ker sepersalinan, dalaman dan luaran?? Uuuhuu.

Seyes wey, aku ni satu benda pun tak prepare lagi. Bukan kata baju aku, baju anak2 pun satu pun tak beli lagi.. WwwwwwaaaAAAA.. :( Aku dah cakap ngan en. daddy, kali ni dia punya baju melayu, pakai jer yang mana ada. Baju melayu masa ucu pizi kawin aritu pun masih elok lagi. So, takyah membazir. Tapi aku punye kenelah beli #hehehe sebab baju raya aku bersamaan dengan baju jalan bersamaan juga dengan baju kerja bersamaan pakai sampai lebam.. So, wajib beli. Untuk anak-anak, yang qaseh pun sama macam en. daddy, baju masa ucu pizi kawin tu still  cantik lagi takyah beli. Baju kurung yang mama bagi dulu pun tak berpakai lagi. So, cukup 2 pasang. Tapi adam jer aku kene carik baju melayu dia. Tak pernah di buat orang pagi2 raya pakai suit. hehehehe.. Sebab masa ucu kawin dia pakai suit. Indah aku tak tau nak pakai kan dia aper. Kalau baju kurung kang berpeluh cik keti dia. Dah ar kuat peluh budak kenit tu. #hahahaa 

Ok, hari ni aku nak share ngan korang satu botique yang aku pernah singgah iaitu Color Palace Boutique area Kota Damansara. Betul-betul depan Giant Kota Damansara. Banyak betul pilihan, tak tau nak rembat yang mana satu. hehehe. Takpe kita kasi survey2 dulu.



47-1, Jln PJU 5/20E,
The Strand Kota Damansara,
47810 PJ, Selangor 


Yang bestnye butik ni terdapat lebih 30 vendor dalam satu bumbung.

Antaranya:
@hayanamuslima @sanubarishawl@deqoya
@zarrashoppie @ribbonscarves @wonderfuljameelah / @trendyfavors
@theaafashion @ilovelbm @lollysta
@hijabbyfyazara @rayzshoppe @mishamidacollections
@lawo_lawo @beautifulchale @pwettycotton
@dzarastyle @inidiarinurul @jelujurtailor
@lylizkl @deputeri @nineoctober_boutique_ira
@colourpalace / @audralook @brandish99
@pearlaceousboutique @polkacuncloset_byilie
@aieynna @bytyratra @itsforu_boutique
@qilahgoboxzs @minecollections @nza_zatty
@lnl_wardrobe @cataleyabyanne @surihoney_couture

hambek ko, sila pengsan tak tau nak pilih yang mana.
hehehe


Kasut, beg, baju, aksesori, tudung, jubah, baju kurung kanak2 & macam2 lagi ada kat sini.



Gewam tengok baju kurung kanak2. Sedap wey kain dai cotton.


Cantik kan? cantik kan? kan..kan..
#pitam #hehehe.. 
sila serbu Color Palace Boutique yer kewkakak, kewkabang, kewkadik semua
Kalau lambat kang melopong..


T_____________T

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...