Wednesday, July 9, 2014

HaPpy BiRtHdAy En. DaDdy

Salam.
4hb Julai 2014 genap usia  En. Daddy yang ke .......teeennnnttt
#ekekee tunggang terbalik pun itu gak nombornye, dah tak boleh nak ubah dah.
 Happy Birthday En. Daddy. 
Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki & semoga diberi kesihatan yang baik.
*klise sangat ucapan tu.. #hahaha 
ok next year owang cari ayat lain pulak yer.
#bhaaa..hhaaa

Masa aku bagitau anak2 yang harini beday daddy. 
Dorang xcited sangat. Sorang2 datang wish  & kiss en. daddy.
aku?? mestilah bagi flying kick kiss kat dia.
#Hahaha
Yang si adam pulak dok menanye aku, mommy umur daddy dah braper? Yang aku pulak lurus cakap cuba adam tengok daddy tu, adam rasa umur daddy braper? Then dia perati jer daddy dia.. hurrmm adam tengok, macam daddy dah umur 40 tahun.  Aku pun bantai gelak kan en. daddy.. hahahaa anak pun nengok dia dah tua. #hahahahaha suke aku. Pastu aku tanya lagi kat adam, adam tengok mommy pulak umur dah braper? dia pandang pulak kat aku.. adam rasalah.. umur mommy dah 50 tahun... terus aku sentap! nampak tua sangat ker aku ni dari en. daddy? Terus aku tak nak tanye apa2 lagi kat si adam..
(pinjam bahu korang jap, aku nak nangis.. sob..sob.. :( )

*korang jangan nak gelakkan aku lebey2 nyek..
Dah aku nak sambung citer...
Beday en. daddy kali ni, aku belanja dia makan kat Bangkok House jer. 
Okeylah tu daripada takda, yer tak? #heheee. 
Di sebabkan beday en. daddy kali ni jatuh bulan puasa, maka jimat lah sikit duit aku nak belanja dia makan 3 kali sehari.
 #hahahaa #kedekutpunyebini.
~sorry gambau takde sebab budak kecik kenot tak reti dok diam, so malas aku nak ambik  ~


Aku kan, dah terbiasa kot bila beday jer mesti nak ada cake. 
Kalau takde cake tu macam tak lengkap pulak, tu yang si qaseh mengikut tu. 
 #Hahaaa.

Masa berbuka kat umah MIL tu, aku sempat gaklah beli sebijik cake untuk en. daddy. 
Bukan aper, baru lah lengkap beday kan..kan kalau ada cake ngan lilin

T__________T

Baru puas hati aku.

Family Kecik Aku



Hamboii2 kemain happy lagi beday boy yer. 
#nyampas 
Sama naik dengan anak-anak. 
Yang si kecik tu pulak macam paham jer pulak tu.. 
habis jer orang semua nyanyi, dia pun tepuk tangan..
(time kitew takda pun tiup2 lilin....sob..sob :( )

*thanks kak gebu, yeop, mak, abah, boy, qila, dina sudi jadi backup singer aritu*

hahaaa..


Video ni khas aku buat untuk en. daddy, sempena beday dia.
Bila si adam nengok video ni, dia cakap dia rasa macam nak nangis jer.
entah haper-haper jer dak adam ni..
(terus capai ujung tudung lap air mata )



Happy Birthday Sweetheart
LOVE you till Jannah

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...