Wednesday, October 15, 2014

Celebrate Birthday Bonda

Hai!
Semalam beday mak kitew. Yang ke.............. katenye "ngam ngam.." ehceh! 
kirenya kalau nak masuk mane-mane boleh dapat 1/2 price lah.. ekekee
Semalam, bersempena beday mak, aku ajak dia keluar, nak belanja makan. Then aku suh dia decide nak makan kat mane..

Aku: Mak, jomlah keluar orang belanja mak makan.
Mak: Takpelah korang keluar jerlah, mak macam taknak makan.
Aku: Jomlah, nak makan pizza?
Mak: errmm.. tak lalulah, xpelah korang keluar jerlah..
Aku: hurrmm, abis mak makan aper malam ni?
Mak: Takpelah, mak goreng ikan sambal jer untuk ayah kalau dia nak makan.
(Ko tak rase aper2 ker bila beday girl kene masak?)
Aku: Ok, mak nak minum-minum tak, kopi kopi ker?
Mak: (Laju jer) okey jugak tu.. tak kesah mane-mane..

Nampak tak kat situ?? dah boleh baca dah mak aku ni. Hehehee.
Memang tempat feveret dia Old Town White Coffee dah tau dah.. Saje jer aku. Hahaha

So, aku call adik-adik aku suh tunggu sana.
Lokasi pilihan : Old Town White Coffee, area Oasis Damansara

Love this view

Love this view


Erra & Fezy jer yang dapat join. Kaklong tak dapat join, sebab tak abis lagi meniaga. 
Kakngah pulak, senyapp jer. so, kami-kami jerlah yang celebrate beday mak malam tu.

Mak buyong.
Next year InSyaaAllah aku dapat 2 anak buah-buahan. 
Nasibbblah korang time tu, Indah dah besar sikit, so ahkak ko dah boleh jalan mengepak, takyah nak mengendong dak kecik lagi.. hehehe #sukeaku

Mak buyong yang ke dua..

Beday girl
Happy birthday mak <3


Oklah tu, cake 1 slice. Kongsi 10 orang kan?
hehehe. sebab cake yang sebenar akan di carry forward this week, okey mak!


Happy Birthday Mak.
Semoga mak sentiasa Di lindungi. Di beri kekuatan. Di beri kesihatan yang baik.
Sayang mak banyak-banyak.

<3 Lebiu <3



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...