Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Wednesday, March 14, 2012

Kenduri Doa Selamat

Alhamdulillah pada 3hb Mac 2012 akhirnya terlaksana jugak niat kami untuk buat kenduri doa selamat selepas Adam & Aceh keluar dari hospital aritu.. Alhamdulillah, memang rezeki anak2 aku ramai jugak jemaah dari masjid datang untuk membacakan doa.. Alhamdulillah...


Ketibaan jemaah  masjid



Antara jemaah2 & tetamu yang hadir

 Menu hidangan : 
pajeri nenas + terung & asam pedas ikan pari
 daging masak ungkep & ayam masak kicap


 sambal tumis ikan bilis, ulam kampung, ikan masin bulu ayam
Dessert: bubur jagung, kuih cucur badak, bahulu kemboja (sowi pic xde)

ahhhaaaa... lap sikit air liuq tu uolzz...

heeeee...

Antara orang kuat dapur....

tengah aku dok belek gambar2 kenduri yang ada dlm camera..
 aku jumpe gambar merpati  2 sejoli nie.. ehhhee.. merpati ker..??  takpe bagi chan..  eeehh cehhh..
nielah kakak & abang ipar aku.. Kak Juana (aka KG) & Yeop

 haiiyaaakkk.... tetiba si Kila inteprem....
Kilaaaa.. ingattt.. mak dah nampak ko tu mcm ahkak.. ermmmm... tanda BAHAYA tu.. heeeeee...

Walaupun dia nampak besar dalam gambar nie
TAPPIIIIII sebenarnye dia taklah sebesar mana pun..  (#tangandibahumatadiatas#) 


nielahhhh budak2 zaman skunk... kalau ambik gambar mesti mulut cmgitu...
KENAPAKAHH..??
ekcheli Yeop.. u look kiut like this... that's why KG love u very muchhh... ahhhaaa...
 Muke Legend Hati Kiut..

 Peace Yo..!! Nielah Qisha  budak tenit seketul.. heeeee..
Asyik nangis bile orang nak ambik dia.. Tapi bile orang tak ambik terpandang2..
"..Jangan pandang2..."

 alaaahaaaiii..omak mertuo den dah kepenatan... 
TQ mak I luve U... Jangan serik yer tolong menantu kesayangan mak nie... 
AAAuuuuUUwwwwww... 
makan hati KG dengar... ahhhaaaaa..

To my mother in law.. 
HAPPY BIRTHDAY TO YOU... 
SEMOGA DIPANJANGKAN UMUR & DIBERIKAN KESIHATAN YANG BAIK & 
DI LIMPAHI KASIH SAYANG DARI ANAK2, MENANTU2 & CUCU2 SEMUA..
AMIN....

Best cousin ever..!! 
Adam memang sonok  kalau Rayyan ada.. tak ingat nak makan langsung



Happy Sangat bile nengok anak2 Happy... 

Kalau bole tak nak aku kenang balik keadaan anak2 masa  terlantar kat hospital...

Ada Hikmat Di Setiap Kejadian...
 Hanya yang DIATAS MAHA MENGETAHUI & SEBAIK2 PERANCANG....

Alhamdulillah.. Berkat doa keluarga serta sahabat handai anak2 aku semakin sihat..

Thank You YA ALLAH.... Thank You Semua..


No comments:

Post a Comment