Friday, March 16, 2012

Mimpi Si FILLA..

Seblom aku nak citer panjang lebar pasal isu panas dalam paper KOSMO arini 
"AMAH INDONESIA GAJI BESAR, DILAYAN MACAM TUAN"

Bikinnnn Pannnaaazzzz.. jer...!!
 
baik aku citer kat uolzz pasal mimipi aku malam tadi...

Memang kelakar, aku pun tak tau cmner pulak si FILLA (blog KASIH ALEEYA) nie boleh masuk kat mimpi aku package pulak tu ngan laki dia pulak tu si PAK RADIE... heeeee.... memang gilerrr arrgh... 

Dalam mimpi tu kirenye aku nie peminat setialah sangat **yer ker? kenkadang tu miss gaklah..** si FILLA nie, slalu baca belog dia, selalu ikut perkembangan dia.. macam2 ar... Pas2 dalam mimpi tu aku call dia as pefinit., korang tau tak??..sekali Pak Radie yang  angkat the phone... muaaahhhhhhhh..ahhaaa..

Pak Radie : Ya, mau bicara sama siapa..?? 
Aku : Ngan Buk Filla, dia ada?
Pak Radie : Buk Filla...ermmm.. (mcm payah nak menjawab..)
 
entah mcm mane aku bole nampak reaksi Pak Radie masa dlm tipon tu, muuaaahhh..haaa.. macam takut2 ngan si Filla tu, chengih gak ar si filla tu dalam mimpi aku. Tapi bila si Pak Radie tu nak cakap dia xder terus si Filla tu rampas tipon frm Pak Radie ngan memberi jelingan tajam ala2 mata dia yang redup2  tu kat Pak Radie.. heeeee.... sebenarnye aku pun confius SIAPAKAH PAK RADIE dalam mimpi aku tu? heeeee... Bila aku dapat cakap ngan si Filla tu trus aku jadi sronok sangat & my mood very..veryyy..verrryyy the...lahh...masa tu. Macam dapat bercakap ngan artis glamer uolzz...!! memang giler....heeeee....Tapi masa cakap ngan aku tu xde pulak dia mcm chengih... heee... nak mamposs agaknye pefinattt niee...... nak chegihh.....????!!! heeee... memang lawakkk lah....!!

KALAULAHH si Filla tu bace entry aku nie  PASTI dia kembang2kan lubang idung diakan?? pastu control ayu bak artis glamer... cissstttt...!!! gilerr arrr... Cam artis sioottt..!! ada pefinat..!! pergghhhh..!
 


AhaaaAAaaaaahaaaa...


KO ARTIS KE FILLANIE...??


~ Sekian time aceh ~

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...