Wednesday, March 14, 2012

Telekung Untuk Aceh

Melentur buluh biarlah dari rebungnyer... tak gitu uolzz....??!
tapi kalau dah jadi buluh susah nak dilentur elok ler di buat lemang, lagi bagus... 
heeeee.. apa yang ko merepek nieeee haaaa...??? lempang skali...

heeee... akcheli aku nak ucap  
TERIMA KASIH, THANK YOU, TOCHE
  kepada ana punye beras, aka KAK JUANA aka KAK GEBU 
kerana sudi menerima kiriman bajet burst dari aku untuk beli telekung kat Bukit Tinggi, Indon.   
Bukit tinggi memang terkenal ngan hasil sulaman tangan yang cantik2..  

Aku memang dah lame niat nak belikan aceh telekung tapi design kat sini aku tak brape nak berkenan dihati.. Bile aku dengar KG nak ke Bukit Tinggi terus aku kirim kat dia.. Aceh sepasang aku sepasang..


nie gambar telekung yang KG sent kat aku mase KG kat sane....Time nie aku yang paling xcited as usuall i am.. memang terbaaaeeekkkk dr ladang....!! 
Mana nak dapat design cmgini siap ada bag munge2 lagi..heeee... kain dia pun sejuk... ermmm....

THANK YOU MAMA..!!


Alhamdulillah skunk nie bile time sembahyang jer dia dh pandai cari telekung dia...

Nielah rupe after aceh memakainyer...
cam nak lempang jer muke tu.. cer senyum sikit adik bile ambik gambar....

memang ar besar sikit tang mukenye.. tapi aku pinkan jer.. 
kalu tak tu muke dia duk dalam telekung... heeeee.....

Alhamdulillah.. 
Semoga adik & abang jadi anak yang soleh & solehah 



Aminnn...






Aku nyer telekung..??






heeeee.....heeeee....... 






biarlahhh rahsia.....





THANK YOU KAK GEBU.....!!!!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...