Thursday, January 3, 2013

Aper Kabar Korang..??!!

Bismillahhirahmannirahim...

puhhh....puhhhhh..... kasi tiup skitttttt....  phuuuhhhh..phuuhuuuu..... kasi tiup lagi....
coz dah berabuk dah belog aku nie... uuhuuuu
dah bersawanggg.. ha! kan dah ada sepedarman bersarang kat belog aku nie... 

heee.hheeeee...

lap peluh sat... fwwwuuhhh!!

aper yang aku nebeskan nie... macam first time lak nak berbelogkan?? keeke...kkeee....

Aper kabar uolzz?? sihat...?? hope uolzz okey2 saje...
Aku??! urmmm.... cmginilah... 
Kenkadang okey.. kenkadang tu tak brape nak hokey.. pening pening manje gituew... hahaaa.
Almaklumlah, skunk nie aku tengah peknen anak ke 3  & usia kandungan aku dh nak masuk 5 bulan.

ALHAMDULILLAH

Lame gak aku mendiamkan diri di dunia belog niekan???!!kan??! rindu tak kat aku..??!! 
hhaaa... paaaang skali baru tau..!!

Aku nie dah masuk 400belaskali bukak tutup belog sendiri..
hati nie berbelah bagi... nak update ke tak nak... nak update ke tak nak.. 
ada ker orang nak heran ngan ko??!! kijam tau kat diri sendiri!!
bajet org tertunggu2 ko punye hapdate.. #phuiiiii

betuullll!!!!! sumpahhh!!!

aku dh siapkan separuh n3 mase gi langkawi aritu...

korang nengok date kat atas tu. Bulan 9 tu! 
tapi tu semua tersimpan dalam draft jer uuhuuuuu..
time nie aku dah mule pening2 langau. Meme tak kose ar aku nak hapdate n3 nie..
 
 Know what??!!

WINDUUU SANGAT NGAN KORANG LARRR!!

HAIII KORANGGG!!!


^_________________^

meh ler kongsi story mory ngan aku disini..

heeeeee...... nak gak aku tau..


ermmmm.......


koranggg....koranggggg....


nak nengok tak PERKEMBANGAN diri  ku kini????

haaaa....hhhaaaaa.... 

#bajetkimkardashian

diri ku kini yang semakin membelon ini...

haaaa..hhaaaa...



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^



^


cakkk!!! 

my baby bump 

^_^

hheeee..hhheeeee... 

cepat jer korang scroll down nak nengok aku kan??!

haaa......hhaaaaa...haaaaa...hhaaaa

noti tau korang!!!

next time yer..!!!

quality kene jaga der..!!! 

haaaahhahaaaaaa....

ok bai!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...