Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Monday, January 21, 2013

MAMA.. Aceh Dah Start Schoolll!!!

Assalammualaikum MAMA...


Mama..mama... Windu adik tak..?

^__________________^

Dah lamekan kite tak jumpe?
Adik dah start school.
Adik school ngan abang kat Genius Aulad.


Pagi2 mommy ngan daddy antar adik ngan abang pegi school.
Maaaamaaaa... abangkan, suke kacau adik. 
Abang cakap adik tak cantik kalau pakai tudung.
pastu abang cakap adik dah macam primadona (zila jalil) sbb pakai tudung macam nie.


Nama teacher adik Teacher Huda.
Adik ada kawan gemuk 1, kawan kecik 1
Tapi adik xtau nama dia siapa.
Adik dah tanye, tapi kawan adik tak pandai cakap lagi.. Dia diam jer..


Mamaaaa.. adik seronok pegi school.
Adik belajar sembahyang.
Adik belajar doa
Adik belajar 1, 2, 3, A, B, C
Harini adik belajar coloring.
Tapi adik tak boleh nak tunjuk kat mama, lepas siap kene bagi balik kat teacher..
^__^


Mama, adik pegi school adik bawak botol susu. heee..heeee
Tapi adik sorok2 jer minum. Teacher ngan kawan adik tak nampak.
Aritukan kawan adik yang lelaki nak tengok botol susu adik, 
tapi adik tak bagi sebab adik malu.. heeeee...


 MAAAAAMAAAAA..
Nanti kite jumpe yer. 
InsyaAllah.



*___________________*
 




1 comment:

  1. hi Qaseh,

    best tak pergi sekolah? memang lama tak jumpa mama kan? Qaseh dah lama tak datang rumah nenek ya? ada hari tu jumpa daddy Qaseh kat Sri Melaka. mummy Qaseh sihat tak? kirim salam kat seisi sekeluarga ya, termasuk si hyper Adam. panjang umur, insya'allah kita jumpa ok.

    ReplyDelete