Monday, January 21, 2013

Tetiba Plak Tekak Teringin Murtabak

JU aka KG: assalamualaikum, so ke mana korang berlima tahun ni? ^_^ 
Waalaikumsalam, MISS U SO MUCH KG! rase mcm dah lame x jumpe, x calling2, xgosipping2, x gelak bagai nak runtuh flat sri melaka tukan??!!..muaaahhahaaaa...
Berlima??! #buat2terkujut. hheeee... Kalau ada pung kami berempat jer kot, yg sorang lg ai dh plan nak tompang kat umah KG bule??! heeee... insyallah. Yang bertanya tu, mesti dah bookingkan??kan?? kang tau dah nak balik jer... hurmm... :(



Tetiba plak tekak aku nak makan mutabak, malam tadi.
Ishhkkkk manelah nak carik kan? Pasar malam kat area umah aku tu xde.
Puas aku mengoogle, cari tempat yang ada jual murtabak.
Makkkaaiii!! jauhhnyer... kat Jalan TAR 'MUTABAK ZAMZAM'
tempat tu memang kompem ada. Tapi tak larat nak jalan jauh2, PENATT SANGAT sbb petang tu baru balik dari PD. hurmmm...

Tulah dia tekak orang peknen. Tak bole nak ditahan2. Kalau nak tuuuu, time2 tu jugak!
Kalau di tahan2, bertakung sudah air liur kat dalam mulut.... uuuhuuuu..
Sib baik aku teringin murtabak, kalau teringin benda lain.. cmno??!
 Aku pun tak tau macam mane murtabak pulak yang lalu kat pale hotak aku nie....

Nasib baiklah my HoneyBunny rajin melayan napsu ai...  ehhheeee... #bersebabhokey
Gagah jugaklah dia dalam penat2 tu, bawak aku anak branak gi carik murtabak.
Pizi (adik aku) kate kat Murtabak ada jual kat kedai2 mamak.

urmmm.. laju2 kitaorang tuju kat Kayu Nasi Kandar.
Alhamdulillah, rezeki aku. Murtabak ada jual disitu.


Tak kesahlah rupenye cmner, asalkan dalm buke menu tu tulis murtabak, aku telan jer.
Rase dia sbnarnye tidak menepati citarasa aku..
Tapiiii xpelah, jgan nak menyongeh sangat yer...

ALHAMDULILLAH



Then, aku order ABC (2) hokey...!!!
Mesti orang sekeliling kitaorang nie naik heran, mcm mane kitaorang bole tahan minum ais2, time2 lepas hujan... heeeee... NASIBLAH janji aku puas...!!!

Adam, plak order Maggi Goreng. Share ngan Aceh.
Abis 1 pinggan dorang makan, katenye SEDAPPP SANGATTT sebbnye LAPAR

heeee......

My HoneyBunny pulak, kenyang katenye nengok aku makan...




T________________________________T








No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...