Friday, January 4, 2013

Present Untuk Mak...

Salam Jummaat korang!!

*____*

nampak tak?! bersinar2 bijik mate aku skunk nie...  heeeee...
itu tandanye, kasih sayang aku skunk ni tengah melempah ruah.....
korang nak sikit..???!!!

ahaaaksss..!!!


Aku sebenarnye dah plan lame dh nak bg present kat mak aku, 
tapiiii di sebabkan beberapa faktor yg tak dapat dielakkan, so aku tangguhkan dulu niat aku nie..

Memang payah gaklah nak pk, present aperlah yang sesuai untuk mak aku. 
Nak bagi barang kemas... gulp!! tak tercapai dek akal ku sbbnye emas skunk tengah mahal, tak silap aku RM199segram.. kalu aku beli pun ikut bajet aku, besar manelahhh yang dapat. 
mcm tak berbaloi jer. uuuhuuuuuu...
tapi tak per, bak kate mak aku, yang penting NIAT kite tu.. Insyallah...

Last skali aku pk, nak bagi handpong. urmmmm... menarik gak tu!
memandangkan handpong mak aku dah teruk sangat, so aku rase ini yang terbaik untuk dia & mengikut bajet aku...... haaaa.hhaaaaa.......


SAMSUNG GALAXY Y menjadi pilihan aku..


*pic pinjam kat google

 cantikkan color2 dia  *_*
aku pilih color putih untuk mak aku. Dh macam iphone lak aku nengok...



 *pic pinjam kat google

Size dia memang sedang2 elok untuk mak aku. Chumel2 gituew!

auuuwwww!

 *pic pinjam kat google




Features

CPU - 830 MHz ARMv6

Sensor - Accelerometer, proximity, compass

Messaging - SMS(threaded view), MMS, Email, Push Email, IM

Browser - WAP 2.0/xHTML, HTML

Radio - Stereo FM radio with RDS

GPS - Yes, with A-GPS support

Java - Yes, via Java MIDP emulator

Color - Metallic gray, white / changeable back covers in pearly white, dark black, fruity orange, bubblegum pink and silver platter
 - SNS integration
- MP4/WMV/H.264 player
- MP3/WAV/eAAC+ player
- Organizer
- Image/video editor
- Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
- Quickoffice document viewer
- Voice memo/commands
- Predictive text input (Swype)
       


Menarikkkkan??!!!

semalam gak aku bagi mak aku, (cm biasalahkan, akukan hover) 
happy sangat dia bile dapat phone baru..!!
siap cium2 phone tu lagi.. kalau cium akukan lagi beshh!! heeee..hheee... 
Makkkkkkkkk nak ciiiiiiium!!

 MAK!! OOO.... MAKK!!

lepas nie, bole ar org ajar mak main fesbuk, 
heee... biar tak jadi kerja...
ha! Jangan lupe ambik gambar masakan mak ari2 then bole update kat fesbuk!! heee...
nanti, bole ar mak email jer setiap pertanyaan kat org, kalau mak segan nak cakap aper2.. ahhaaaks
Kalau mak bosan2 bole mak layan belog orang... heeeee....
Kalau dah takde idea nak masak, bole gi kat google cari resepi... 
xdelah sambal ikan/ayam sentiasa.. heeee..


Hope mak suke, pemberian orang yang tak seberapa nie..!!!
pemberian nie, takde kene mengena dengan harijadi mak ker, hari anniversary mak ker..atau sbb mak dah jaga anak org ker... pemberian nie SEBABNYA MAK, MAK ORANG...!!!!


uuuuhuuuuuuu....


SAYANG MAK KETAT KETAT!!!!



No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...