Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Wednesday, January 16, 2013

McD Di Pagi hari.....

#Beb ~ oh  yer ker....??!! almaklumlah ai nie kategori jaranggg-jarangggg nak ketebang... haaaaa.... tu yg x brape nak tau tu. Tak cm u, naik ketebang dh macam naik kenderaan awam jer....muaahahahaaaa... nanti kalu ada promo2 yg gile2 u roger2lah ai disini...




Arini NO NASI LEMAK or NO MEE HOON & NO AYAM GORENG KAK SOPI.
Arini tekak aku dah beralih arah ke tekak omputih.

Bekpes arini ialah Sausage McMuffin with Egg menjadi pilihan hati. 
Hambek ko..!! cukup complete..
Tapiiiii.. tak taulah sempat ker tak perut aku nie bertahan sampai pkl 1.
hurrrmmmm....


 
korang rase2lah, cukupp ker untuk aku ngan bb dalam perut nie..???
phuuii!! sbnarnye cukup ker utk diri sendiri... muaaahhahaaaaa...

Skunk nie pun aku tgh dok pk tengah hari nie nak makan aper..  hurmmmmm...

heeeeeee...



TQ, my honey bunny sudi temankan ai bekpes tadi...

Muaaaaahhh...

No comments:

Post a Comment