Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Tuesday, January 15, 2013

Mornink korang..!!

Dah bekpes?? Menu aper arini?? Aku cm biasalahkan, menu wajib ambik every mornink iaitu NASI LEMAK or MEE HOON with AYAM GORENG REMPAH.. Ermm.. Jgn nak terbeliak2kan bijik mate korang yer.. Cuz aku tau korang pun same cm aku, bile tang makan nak sedappp jer.. Heeee..

Sejak peknen nie, aku berkenan benor ngan ayam goreng rempah kak sopi, medan sek14, PJ. Pepagi lagi aku dh terpacak kat kedai dia, nak beli ayam goreng rempah.. Urmm.. Tapiii arini aku frust skit coz x dpt makan ayam goreng rempah dia. Sbbnye dia blom start menggoreng lagi.. Uhhuuuu.. #hampe

Bekpes tetap bekpes, mane bole aku biarkan perut aku nie kosong begitu aje.. Heeee.. Sempat gak aku tapaw ayam masak merah kak sopi.. Heeee.. Sbg pengganti diri ayam goreng rempah ituew.. Haaaahaaaa.. Beserta nasi lemak.. Ooppsss tidak dilupakan teh ais bungkus on'ne.. Haaaa..haaa.. HEBATKAN AKU??!! #pang skali...

Jemput makan semua..!!

Sila terliur disitu...

Ok, bai!




Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment