Wednesday, March 26, 2014

Birthday MIL


Last saturday, celebrate birthday MIL kat Restoran Seri Garuda Emas, Kampung Baru. "Selamat Hari Lahir Mak! Semoga  mak di panjang usia, di berikan kesihatan yang baik & kebahagian bersama suami, anak2 & cucu2 semua. Amin."


Makanan Minang
 
Antara  makanan yang ada terletak depan mata aku.
Daging dinding, ayam rempah,  gulai urat & sambal hijau & ada juga yang lain2. 
Tak sempat nak snap. Makanan pun kat belah2 ujong jer yang banyak.. Uuhuu

p/s: KG, ai usha jer meja u dari jauh.. #sobsob :(


Black Magic @ San Terri Cake House

Cake Reserved for my mother in law
Rasenye, cake ni from Kak Gebu. :)
 Hooii! sedap gilos cake ni..

 Cucu's Adam, Qiesya & Rayyan


Mak with kesayangan

Kompius kejap, beday sape sebenarnye nyek?
ekekekeee..
Aper2 jerlah nak, janji korang happy :)

 Indah Cinta Qhadeeja

Hakeem & Dina "The Tapai Group"


Lepas puas makan, sambung pulak melepak kat KLCC. Sebenarnye, bukan ada arah tujuan pun. Saje nak jalan2, cuci2 mata JER PUN.. hehheee.. Diam tak diam, dh nak dekat 1 setahun aku tak jejak kan kaki ke sini. Start peknen kan Indah. Uuhuu. 

Kalau tak tu, muke aku jer yang akan terpacul kat skrin cctv kat KLCC tu. ekekee. Dulu masa sebelum peknen kan Indah, kalau En. Daddy bagitau lewat jer balik, pukul 6 sharp aku dh terpacak kat thumbprint nak balik. Dolu mase opis kat PJ senang nak ke KLCC, naik train direct ke KLCC. Skunk ni, dh pindah kat Chan Sow Lin, hazabbb nak ke sana, kalau takda yang tukang membawak nye..  Uuhuuu..

eh, dah melalut pulak aku. Hahhaaa..

 En. Daddy & Kiddos

En. Daddy ckp park kat opis dia jer senang. Kalau park kat KLCC parking mahal. Tapi terpaksalah menapak ke sana. Takpe..xpe.. tabah sikit, kasi pecah sikit lemak tu.. Hahhaaa.

 
Qaseh, Adam & Rayyan

Macam aku ckp tadi. Sebenarnye kitaorang xde arah tujuan pun ke sini. Saje bawak mak, abah & ank2 jalan2 kat dalam tu. Kasi dorang happy.

Binatang chumel

Tengah jalan2, jumpe pulak ngan binatang ni. Hahaa. Aku tak tau aper ke nama dia but aku tengok dia sungguh chumel.

Ok, meh kita tengok sape yang paling teruja masa jumpe binatang ni... 
Spot! compem anak aku yang paling teruja kan..?? hahahaa.. kalau bukan dia sape lagi...?? ok, aku dah dapat kesan lagi soranag... Spot! ekekeke.. yang paling busat disitu Dina. Ekekeee.. Dina, nanti suh mama beli 1 yer bawak balik umah.

8 Ounce Coffee

I'm coffee lover. Eh..ceh! tetiba.. hahahaa. Lepaking kat 8 Ounce Coffee. Sedap nak meninggal rase dia. Try minum WILDBERRY ~ sangat sedap ! ICE CHOCO ~ sedap! CAPPUCCINO ~ sangat sedap! ICE PASSION FRUIT Fruit ~ sangat sedap!! bole di kategorikan semuanye sedapplah hoi!

Muuahahahaa..
 
Best gak sekali sekala dapat melepak cmgini. 'Bonding Time' lah kirenye. eh ceh! Next destination kemana kita Kak Gebu?? heheheee..
 
 
 Burn's Family

 
 
^__________^





No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...