Wednesday, March 19, 2014

Jalan-Jalan Weeken

Dah petang baru erra call, tanye nak bawak Adam & Qaseh gi Aeon Big dekat area Kota Damansara.
Katenye, anak dia tak nak duk umah. Nak ajak gi jalan. 
Nak bawak dorang pegi main playground kat dalam Aeon Big. 1 jam RM9.

Ok, fine!

Then terus aku jerit Adam & Qaseh suh siap.

*as usual me akan jerit look like tarzan*

Bila bebudak tu dah bersiap, ku pun bersiap same.
EH! what the hanggukk!
orang tak ajak, sibuk ko nak ngikut.
Biasalah aku, tak bole memerap lame dalam umah mulalah pale tu...

peeeenninnnggg ar!

 Playground.


Indah & Rayyan
Ada masa mereka saling sayang menyayang
Ada masa pulak mereka saling bercekau..

Tak paham aku!

 Indah & Kakak Qaseh
Qaseh dah besar. Susah nak ajak bergambar.
Walaupun dah besar, 1 jer perangai dia yang tak berapa nak besar.
KUAT MERAJUK
Sorry hokey, bukan perangai aku nak merajuk2 yer!

*tolehtepimukesenyumsenyum

Baru ni pegi ambik report card Qaseh.
Alhamdulillah. 
Teacher puji Qaseh. 
Dia independent, suka tolong student lain, fast learner BUT Qaseh kene improve dia punya English.
So, aku decide tukarkan class tuisyen  dia dari mandarin ke English Cambridge.

Alhamdulillah. Memang banyak improvement.


 Ok, abish bab qaseh. Masuk bab si budak chenonet ni pulak.

Ya ampunn budak kecik ni.
Aku pun tak taulah nak cakap aper lagi dgn budak kecik ni.
Lasakkk. Sampai aku ngan en daddy sakit2 pinggang mengejar dia.
Almaklumlah, beranak kecik ketika umur dah meningkat, cmginilah.


 Peminat lagu Frozen. Seyes wey!
Mane taknye, hari2 abang & kakak dia dendangkan lagu frozen kat telinga dia..
Mane tak dia suke. & Lagi 1 yg paling tak boleh blah, dia suka lagu 'Salahkah nyanyian Hafiz & Rossa dalam citer Jebat Mastura.

Ekekekeeee..

Bila dia dengar lagu ni, dari dia menyiarap terus dia duduk sambil tepuk2 tangan sampai lagu ni habis. Pastu dia blah. sambung balik menyiarap.
Menyirappp jer aku tgk. Hahhahaaa



 Abg Adam dah dapat geng!

Lepas melepak & melepek kat playground.
sambung melepak & melepek pulak kat Strand Mall
Aku dah banyak kali ke sini. Mall baru. Tapi banyak kedai yang tak bukak lagi.
Nasibbbb baik.. Hahhaaa






 Kebetulan masa kitaorang pegi ni, dorang ada event untuk tgk live kat screen besar 
MU VS LIVERPOOL. 
Macam2 ragam, macam gaya orang ada kat sini.
heheheheee..

Kebetulan en. Daddy jumpe client dia kat sini. Dia ajak lepak tgk game.
Client dia penyokong tegar Liverpool & en. daddy pulak menyokong tegar MU.
hurrrmm... nasib baik en daddy tak stay, dengarnye MU kalah malam tu.

Kuaaangg!! Kuaaangg!!..Kuaaangg!!



LIVE WORK!
Suke tengok gambar ni.


Dah puas melepak & melepek, moh le kita gi mengopi dekat area berdekatan..

Haaaussss sudah.


Sian, takde sape nak ambik kan gambar kiteuw!

sob..sobbb.. :(

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...