Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Thursday, March 27, 2014

Salam Cik Enon.

Pagi ni dpt komen dr cik enon aka 'anon' dlm erti kata lain tuan/puan x bernama. Nak komen, tapi tak nak letak nama. Takuuut lahh tuee.. Hahahaaa.. 

Tak ku tahu mane datangnyer cik enon ni tetiba nak sound org. Kejuttttt aku. Ekekeee.. Cili mulot tu kan baru tau.

Ok, fine.

Macam ni jerlah, aku anggap kau bukannya 'IKHLAS' pun nak menegur aku. Kalau kau bijak bistari, otak mengalahkan otak sang kancil, takkanlah kau tak tau adab kalau nak menegur org kan?? kan?? Dengan menggunakan 'perkataan' tu, nampak baik sangatlah tu yer. Hahhaaa..

Ok, Aku terima jer teguran2 yang membina yang mendatangkan kebaikan kat diri or family aku. But kene ada cara, gaya mutu & keunggulan. Barulah nampak awak tu cerdik sikit. Ok, cik enon.

Terima Kasih lah, sebab menegur yer.

No comments:

Post a Comment