Saturday, June 14, 2014

Hai!

 Senang kan tajuk entry aku HAI! hahahahahaha #lantaklah

Salam korang. Rindu kak heton ke idak??!

Bila lama dah tak update belog otak terus jem. taktau nak update aper.. #hahaaa tak ker sengal namanya tu?? #baahahaha

Okey2, atas permintaan pemfinat2 yang merindui kelibat kak heton yang dh lama tak muncul #haktui #matilaraku maka harini kak heton akan hapdate serba ringkas citer yang berlaku semasa musim cuti sekolah. 

Owh yer sebelum tu kak heton tak kire, kak heton nak jugak printscreen salah sorang pemfinat kak heton yang merindui kak heton. #bbhahaaa kang korang tak caya pulak yang kak heton ada pemfinat #gituew!




#muuuahahahhaaaa #amykojgnjelesyer

Diam tak diam isnin ni anak2 dah naik sekolah. Aku yang kat umah tu, si adam hari2 dok menghitung bila sekolah nak buka. Rindu kengkawan katanya. Yang si qaseh, macam takda perasaan pulak aku tengok. Rileks jer. #huurrrmm

Cuti sekolah kali ni aku tak bawak anak2 berjalan jauh. Naik Genting Hingland jer pun bebudak berdua tu dah cukup happy. Itu pun sebenarnya aku tak plan, pagi tu rasa2 nak naik genting, terus bgtau en.daddy & dia pun okey, terus suh packing. #hahaha



Kat Genting skunk, bosan gila cadbury sebab dorang tengah buat construction. Tempat dulu yang korang biasa main kat outdoor tu semua dan lenyap. Mybe dorang nak buat yang baru kot, aku pun tak sure.

Pinjam Google
Yang ni semua dah takda dah. Dan macam padang jarak padang terkukur pulak aku tengok. Nak main indoor punye pulak, ramai giler orang.  So, aku memang tak koselah kan.


Lalu kat snow world. Aku tengok dari dulu aku dtg sampai sekarang, sama jer kat dalam tu, lagi tak best sebab snow dia tak tebal, korang tak boleh nak kutip2 ais dia tu. So, aku cakap ngan dorang tak payah masuklah sebab benda yang sama. Lagi pun dorang dah pernah masuk pun sebelum ni. Nasib baik dorang okey.

Indah
Budak kenit ni paling happy. Seronok dia dapat gi jalan2. 
#sebenarnyaakupunsama #ahaks

Amirul Tobek


Sebelum balik, en. daddy, adam & amirul sempat naik menatang ni. Aku tak tau nama dia. Tapi menatang ni laju wey! nasib baik aku tak naik, mau tercampak aku nanti. #bhhhaaaaa aku bukan takut, cuma aku gayat jer, kalau naik benda2 yang laju cmgini... seraamm mak nak!

oklah, tu jer nak citer. Menarik kan citer aku?? Sila bagi tepukan yang gemuruh untuk citer aku ni.
#haktui #moodtakda #tolong #silaserumoodaku

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...