Monday, June 2, 2014

Window Shopping @ Crazeware

Sempat lagi aku nak  berwindow2 shopping dgn kengkawan opis, WALAUPUN duit dalam bank sudah berbaki RM10 jer sampai cukup bulan #silasedih :(

Memandangkan duit berbaki banyak itu dgn mental kitaorang tak brape nak kuat (sebenarnye aku jer... ahaks!) maka untuk hilangkan rasa seteress aku mengajak dorang2 ni berwindow shopping di butik


CRAZEWARE 
18-1 Jalan Dwitasik, Bandar Sri Permaisuri
56000 Cheras Kuala Lumpur

Masuk2 jer kedai, aku dah start teruja. #Hahahahhaaa.
Semuanya cantik2. 
Sila pitam yer!

Sewkert (Skirt)
Sewkert (Skirt)



Silalah rambang mata!




Paling aku suka tengok sewkert2 dia. Banyak pilihan warana & aku suka pastel color 

Teruja kan??

Shawl

Cantik kan??!
Maxi Dress
Palazo

Jubah
 Ni paling latest. Jubah for boys. Cantik design dia & kain dia pun tak panas. 
Memang cukup sesuai untuk budak2 lelaki yang lasak.

Pada aku crazeware ni memang best
1. Paling craze dia punye harga 'reasonable' sgt. 
Blouse ko boleh dpt below RM50
 Macam yang ni aku rembat, RM39 before less. After less RM33 cmgitu 
Tak craze engko?? hahahaaa

credit pic: crazeware

2. Design dia memang buat aku craze sgt. Up to date
3. Color dia.. pergghh!! memang kebanyakkannye color kesukaan aku. Aku suke!
4. Budak2 crazeware memang craze! hahaha! layang aku mcm dah separuh abad kenal.
Muahahahaa..

ahkak suke nok!


ok, last but not list. 
Hasil rembatan kenjang oleh Miss Eja kat crazeware.. uuhuuuu
Taaadddaaaa!!
Tak dan raya, terus pakai pegi opis. Hahahaha
Blouse & sewkert by crazeware

Miss Eja
Budak ni, kitaorang kene seret dia bawak keluar, sebab dia hampir craze tgk baju2 kat dalam tu.. #Hahahahaa..

*ok, tak aku tipu jer!

Ok, bai!
 


No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...