Friday, September 5, 2014

Burgerbyte @ Tasik Permaisuri

Pada sesiapa yang masih mencari-cari tempat makan western kat area Cheras ni, aku sajes kan korang try Burgerbyte. Lokasinya di Bandar Tasik Permaisuri berdekatan dengan Bank Islam. Aku tahu tempat ni pun setelah menskodeng blog Illa's Diary. Nampak cm menggiurkan jer makanan2 kat situ.


Copy from fb burgerbyte



Waktu operasi bermula jam 5.00 petang. So, aku balik2 keje terus ajak en. daddy pegi makan kat sini. Masa kitaorang sampai tu, boleh tahan ramai jugalah orang. Tapi nasib baik ada  tempat duduk.


Aku carik port paling strategik sebab masa tu nak layan cerita 'Rindu Awak 200%'. Hooii best giler citer tu. Captain Zill Faezrul. Hensem pulak aku tengok dia dalam citer ni. Dalam citer ni jerlah..  #coverbalik Haiii en daddy, lebiu!

Copy from fb burgerbyte
Naked Burger menu yang paling top kat sini
 
Copy from fb burgerbyte

Menu


Grill Burger


Kitaorang order yg ni je Grill Burger & Juice Apple. Share dua orang. Cukuplah tu. :) Ate menjiwai watak Zill Faezrul & Armel Aisya, loving2 gituew! #nyampas. Hehehehe.

My Review: Boleh tahan sedap jugaklah rasa dia. Macam ala2 burger bakar jugak. Harga standard makanan western.   Suasananya agak santai memang sesuai untuk jadi port melepak.. 




Selamat mencuba!

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...