Nuffnang's Ads

Nuffnang's Ads

Monday, September 29, 2014

Portmeirion Oh Portmeirion

Hambooiii ko dah kenape kekton ooii..
Dah jadi makcik-makcik sangat ni. #dushdush
Dolu-dolu, bilamana mak aku dok sibuk main kutu nak beli pinggan mangkuk, aku pulak dok sibuk membangkang.. Takyah belilah.. nak buat aper banyak2..? mane nak letak..?
Hambooii kemain lagi ko yer eksen. Tapi itu dolu-dolu.. tapi skunkk?? aper citaaaaaaa???!!
Kemain ko yer, boleh berejam jam pulak ko dok melanguk kat depan komputer.
Tak muntah pulak ko yer kekton??

Hooiiilah.. 
inilah penyakit sakit yang aku alami. Tak kebah-kebah selagi tak dapat.. uuhuu
Aku dah jatuh cinta ngan pinggan mangkuk.
Mangkuk betul!!

Hahahahaa..

Nak nengok tak cmner rughpa pinggan mangkuk tu yang aku dok mimpi2kan tu..

Silalah join aku sekali.. veraaaaaangan tak sudah-sudah

hukhukhuk!











Santekk ke idak??
Harga dia pun santekk ke idakk??

Sila ikat perut kalau nak merasa yer kekton.. 

#nangeskatbucukatil



Kalau korang tak boleh tido malam, jangan salahkan kekton yer.
Salahkan Portmeirion ni.

ok, bai!

No comments:

Post a Comment