Thursday, November 10, 2011

Jam kat dinding umah aku dh pukul 11.11 mlm.. Anak2 aku masih gak x tido2 dok melayan citer Masterchef junior channel 711.. Seronok aku nengok citer nie..budak tecik pn pandai masak.. Pergghhh!! Salute aku ngan bebudak nie...!!

Malam nie hanya anak2 aku & anak buah aku (intan) yang ada kat umah.. LD masih blom balik dr Johor.. Risau gak aku.. Kul baperlah dia nak balik.. Saat aku menulis entry nie ♥ masih berada di sana.. Ya Allah Ya Tuhanku KAU selamatkan perjalanan pulang suami ku.. Aminnnn.. ♥

Ermmm.. :(

Seblom aku balik umah td aku dinner ngan mak, fezy, intan & anak2 aku kat JOM CARI MAKAN (chinese muslim) area Kota Damansara.. Makanan dia memang SEDAP... Pau dia pun memang sedap WALAUPUN aku nie bukan penggemar pau.. Heeee.. Aku nie sebenarnye dh lalu banyak kali depan kedai dia, tp x brani nak masuk.. Coz depan dia ada tulisan cina.. Tp lelama aku nengok ramai pulak org melayu makan kat citu.. So, aper lagi aku pn toraiii lahhh.. Amat tidak mengecewakan..!! Heee.. Kepada uolzz yg tak tau nak makan aper kat area situ bole ar try makan kat kedai nie yer..!!!

Sekian..

Yang bebenor ikhlas
Aku yg kesepian..
(X bole blahhh..!!)

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...