Thursday, November 17, 2011

Saaakkiittttt attiii!!

Salam uolzz..!!

Belog nie kalau dibiar lelama tak hapdate kang bersarang x henggaatt pulakkan??! Heee.. Sebelum bersarangg baik kasi hapdate satu N3 utk arini.. Heeee..

Uolzz penah x pegi kat memana soping mall pas2 ada sale, then x hanggak2 menerai 2 to 5 lai baju yg bekenankan?! Tamakk bukan??!.. Pas tu terai2 tak muat pulakkkkan.. So dlm fitting room tu cakap sensorang pulak tu.. time2 tulah macm2 azam nak pasang strategi nak berdiet coz semua baju x muat pulakkan.. Ermm.. Pas2 kuar sales person dh menunggu kat luar.. "So, kak camner..?? Time nie.. Aper dlm pela otak ulozz nak menjawab..??

A. Errmm.. Xpelah dik.. Akak saje nak terai..
B. Baju nie tengk mmg nampak cantik.. Tapi x sesuai ngan akak..
C. Xperlah dik.. tak muat.. (Nie jawapan yg aku rase bole drop my water face.. Tp dlm mase yg same bole membakar semangat aku utk pasang strategi..) Heee.. tp tak hagak2 mintak saiz laen sedangkan baju yg td ambik dh size paling besau.. Ermmmm..
D. Letak baju dalam bakul pas2 buat muke eksen..terus blahhhh meninggalkan sales person itu tadi terkontang kanting.. & terus blahh dr kedai tu..

Tapi sebenarnye hati sakit.. Sebab baju cantek2 sales gile2 tak henggatt.. dr arge seratus lebih jd dua puluh lebih je.. Ko tak hangiinnn..!! Pas2 ko teraii x muatt.. Size pun limited jer.. Pergghhh..!! Mmg sakit hati..!!

Aku mmg kene gak cari baju, coz next week aku kene gi kursus "Team Bonding" kat Corus, Pokdiksen.. Baju tishirt yg lame bukan x muat.. Ketat sikit jer.. (Ayat cover diri sendiri..) Ahhaaa..!

Pas2 masuk lak Isetan, nak carilah t-shirt yg murah2.. Dah jumpe.. Tapi aku tanye lar kat sales person tu.. "Dikk akak nak yang long sleve ada x?.. "Ermm ada kak.. Kite ada design yg stripe.. " Korang tau belom sempat aku gi capaii baju tu nak nengok.. Adik tu cakap "ermmm.. Kak, baju nie cutting dia kecik..." So?!! (Dlm hati) besar sangat ker aku (pn dlm hati) Xperlah dik.. Terus aku blahh!

Memang sakkiitt betulll hatiii aku!! Pas2 terus aku aku ajak LD balik...

Perasaan aku time tu:

Frust : sebab tak dapat barang yg kita nak.. Pas2 mase pn dh suntuk.. Weekend nie aku kejelah plak.. Takot x sempat nk cari.. Seluar trek pn blom ada lg nie.. Ishhhkk..!! Duit pn x brape nak ada.. Ermm..!! Mcam2lah..

Sakit Hati: mmg sakit ati ngan sales person tu.. Biarlah aku tengok jer..! X bole ker?! Ngoookkk!! Betull!! Barang x dapat hati sakit..!! Memnggggggg siottt betull!! Hati sakit gak ngan LD nie.. Asal malam jer ajak aku makan.. Asall makan malam jer ajak aku..!! iiishhhkk!!

Ermm... Dahlah..!!

Hati masih sakit nie..!!


Tapi bukan dengan uolzz yer..!!

Okey..


Yang bebonor x ikhlas:
Aku budak Demok..
Sent from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...