Saturday, November 12, 2011

Mrs. Red Velvet

Assalamualaikumm & very good afternoon to geng2 blogger..!

Arini apa plan?? Mesti banyak undangan kahwin yg nak kene pegikan?? Erm..
Aper yer aku nak citer nie yer? Oo..oohh..!! Semalam memang aku x sempat hapdated belog pasal Mrs Red Velvet..!!

Meme hambo x caya hambo berjaya bt Mrs Red untuk percubaan pertama..!! Urmm.. Perst time dapat resepi tu, keyakinan cm kurenngg jer..dpt lak resepi dlm bahasa orang puteh lagi lar aku fening.. Hheee.. Tipon x penah jauh dr aku.. asyik call kak mieda jer nak tye pasal bahan2 nak wat mrs red.. Uhhuuu.. Pas2 pegi plak kedai pembekal wat kek kat area kota damnsara BAGUSS memang best semua benda ada..!! Tapikan sian kat aku coz aku bkn nyer tau sangat rughpa bahan2 tu.. Sib baikk ada staff dia bole guide aku.. Nak beli tepung pun aku dh pening.. Banyak betul jenis2 tepung..!! Heeee.. Tambah lak aku ngankut 2 askar aku tu lagiilahh.. Semua benda dia masuk dlm bakul, yg xde kene mengena ngan resepi pn dia ambik.. Haiiissshhh!!

Start membaking kul 6 lebh cmgitu.. Xlah lame sangat untuk membuat mrs red tu.. Dlm kul 7 lebh dah siap..!! Uhhhhh..!! Biasalahh 2 askar aku akan nyebok kat dapurkan! Nak membaking gakk.. Aku bagi sorang w bowl, suke ahti korang ar nak wat aper.. Hiikk..! Abis tepung kene kat muke masing2.. Tapi aku memng happy sangat coz dapat abiskan masa at least ada aktiviti ngan anak aku & anak2 pn happy..!!

Yang bebenor ikhlas:
Mrs Red Velvet

2 comments:

  1. Comel comel....hehe tak cuba tak tau kan....eh lupa plak..salam perkenalan :)

    ReplyDelete
  2. Heee...Salam perkenalan untuk awak jugak..!

    ReplyDelete

Hai.

Kite ada ni ha.. tengah lap2 habuk ngan debu kat blog ni. hahahha..  Dah tebal betul, almaklumlah almost setahun jugak kat update blog. ...